Jag har blivit med hund. Det är sjukt nice. Sydde en jacka som blev grymt bra, så jag tänkte försöka göra en vettig klövjeväska. Har hittat en del sidor men inget som verkar så bra. Jag gillar ruff wear och granite gears varianter. Nån som sett något liknande?
Vill ha nåt som avlastar jyckens rygg och inte nåt som är för sladdrigt.
Och en generell hund fråga, hur mycket har ni tränat innan ni gett er ut på längre turer? Min hund är otroligt snäll och står ut med det mesta så jag tror han skulle gå sönder före han skulle klaga, så jag vågar inte riktigt testa fullt ut. En annan sak också, hur långt eller hur stökig terräng måste det handla om innan ni funderar på att använda överdragsskor på tassarna?
Vill ha nåt som avlastar jyckens rygg och inte nåt som är för sladdrigt.
Och en generell hund fråga, hur mycket har ni tränat innan ni gett er ut på längre turer? Min hund är otroligt snäll och står ut med det mesta så jag tror han skulle gå sönder före han skulle klaga, så jag vågar inte riktigt testa fullt ut. En annan sak också, hur långt eller hur stökig terräng måste det handla om innan ni funderar på att använda överdragsskor på tassarna?