Hahaha!! Det är faktiskt superkul med långa argument och gulliga teorier som spricker bara för att den enda och simpla premissen är så uppenbart felaktig. Nämligen att marknadsliberaler är emot ett gott klimat eller åtminstone inte vill göra ett enda dugg för att försöka bidra till ett stabilare klimat. Jag är marknadsliberal och jag vågar påstå att jag gör mer inom detta än den genomsnittlige svensken (även om det är en alarmistisk svensk) och mina marknadsliberala vänner är ungefär som jag. En teori som, *poff*, sprack när den enkla verkligheten trängde sig på. Tack för ett gott skratt!! *kram*
För det första: Jag säger inte att ni är mot ett gott klimat, hade du läst teten och TÄNKT hade du sett den biten.
För det andra: Däremot vill ni inte göra något åt klimatet. Om mitt argument föll på grund av ni att ni faktiskt vill göra något, så föll det _inte_ då ni i verkligheten ju trots allt inte vill göra något.
Men det viktiga här var inte att jag argumenterade med dig. Jag talade om dig med andra. Du har inte haft något att tillföra på länge, och jag har slutat argumentera med dig. Dessutom finns inget att argumentera om, du du aldrg säger något med inneåll, du kommer bara med förolämpningar och personangrepp. Du är en otrevlig person, åtminståne din nätpesonlighet, jag vet inte hur du är i verkligheten. Jag skulle rekomendera dig att gå till din mama och be henne upfostra dig.
*poff* så föll du ett steg till på min skala.