Jaha!!! Det var precis vad man kunde tänka sig! Jag bara väntade på att TORPET skulle komma in även i den här diskussionen. Lätt maskerat till "gården"...
//A
//A
Malindo; sa:Jag tror det kan vara början till slutet, helt enkelt.
Det är alldeles riktigt. Här kommer nästa, och fler blir detöringen; sa:Hmmmmm, är det inte fasligt ofta som det är bilder på folks kåtor under "Fotoalbum" på förstasidan?
Jag tycker den skall heta "Mezza Mezzner" Det är bara att kontakta hövdingarna så du får en egen hörna.Mezzner; sa:Jag tänker mig att en sådan spalt; och att den skulle kunna heta "Fråga Mezzner!".
Det var som ingen riktig spänst i kåtan? Börjar de bli gammalRaskesven; sa:Det är alldeles riktigt. Här kommer nästa, och fler blir det
Det hänger blöta kläder på torklinan närmast dörren på kåtan och tynger ner. När golv används knäpps det upp runt ingången, så får blöta tunga ytterplagg rinna av och torka där. Tar bort dem om vinden börjar dra på.Rungá; sa:Det var som ingen riktig spänst i kåtan? Börjar de bli gammalRaskesven; sa:Det är alldeles riktigt. Här kommer nästa, och fler blir det
KLAGER; sa:Det är nog så att endel har växt upp med sådana där indiantält för barn, och sedan vill de återuppleva sin barndom.