• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Kåtakonspirationen!

-PaTRiC-; sa:
e det bara jag som inte knarkar?

Om du knarkar vet jag inte, men om du inte gör det så är jag säker på att du inte är ensam.

Svaret på frågan om Patric är den enda i världen som inte knarkar bör nog vara: nej; förutsatt att nu inte heller Patric själv knarkar.

Jag tycker mycket om din fråga. Den var enkel, men utan att sakna djup. Den gick vidare att besvara på en ovanligt enkelt sätt. Det är inte ofta man kan vara så kategorisk som i det här fallet när man svarar på frågor.
Tack Patric.

Hör gärna av dig om du har fler frågor!
 
Patric, jag har en fråga:

Tänk dig att det skulle finnas en frågespalt på utsidan.
Där skulle man kunna fråga om accessproblem (alla accessproblem), planteringsråd för pioner, recept på amerikanska muffins, missbruk, fastighetstvister, radiodisciplin, angelägenheter som rör samlivet, oklarheter vid skilsmässor (moraliska eller juridiska), gravitationen, sortomvandling, vitalkapaciteten i textilier, kåtakonspirationen - ja, faktisk ett ganska brett spektrum av frågor som på olika sätt kan kopplas till fruluftslivet.

Jag tänker mig att en sådan spalt; och att den skulle kunna heta "Fråga Mezzner!".

Vad tror du om det?
 
Jag har tänkt bidra till denna "fälla" som ni nu börjat inse att dessa kåtor tillsammans är en del av.
Mina planer är att resa en traditionell tältkåta permanent på gården. Till detta skulle jag behöva arméns tygpressenning, men finner inte längre den på överskottsbolaget.

Första frågan enligt det nya initsiativet:
-Vart finner jag arméns tyg pressenning?

/Micptzzzzr of Sigma