• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Kåtakonspirationen!

Vad har kåta och bock-stensmannen gemensamt? Hur kom Elvis in i det här å vad har jag med allt detta att göra? Jag bara snubblade in hit igen utan tankar på kåta. Var är Rasken? Intrigen tätnar men jag vill inte ha Elvis i kåtan... Visst var det Fritt forum ...*ehhhh*....
 
Den som vill vara forntida ska väl se till att befinna sig en bit ner i jorden i närheten av en töckenmödding?

Fast det är nog en uspårning, från det viktiga konspirationsspåret.

Jag har sökt väldigt mycket för att hitta förklaringar till konspirationen och det är märkligt lite material ute på nätet om detta! Man kan ju lugnt säga att det hade varit mer normalt med lite mer material så att säga.

Jag har vidare sökt efter samband med den rymdfarkost som landade i västra USA för ett antal år sedan, som man ängnat stora resurser åt att tysta ned.
Jag hittade INGA samband!
Detta kan inte vara en slump, det var lite för "smart".

Titta f ö noggrannare på denna bild:
cpic42e91f5475988.jpg


Den har figurerat i trådar här på forumet. Man behöver inte titta särskilt länge för att få en känsla av att bilden är manipulerad. Frågan är ju förstås på vilket sätt? Samt vad bilden egentligen visar? Märkligt nog finns det forfarande tydliga spår på himlen som man missat att retuschera.

Jag kan ju konstatera att i samma medlems fotoalbum finns fler bilder, åtskilliga på s k kåtor. En del är så skickligt bearbetade att de ser relativt naturliga ut, men mitt i bilden finns som sagt en kåta.

Jag tror att det är nåt stort vi kommit på här, och jag är orolig för vad det kan vara, och hur många som egentligen är inblandade. Just nu känns det bara som att jag kan lita på trådstartaren.
 
JAJA, antar att du surfat och kollat. Det är inte så lätt att komma ihåg saker från forntiden. Det är för mig närmast ett töcken...

Fast, jag känner här att du är lite emot mig, så du är nog också med i konspirataionen...




[Ändrat av Mezzner 2005-09-19 kl 13:11]
 
Rockefeller.

I alla konspirationsteorier ska man ALLTID utgå från att Rockefeller's finns med,kolla här:

Rock-sten/sax/påse-bygga kåta

Rock-musik-Elvis

Rock-kläder-vadmal

Fell-skinnfäll-forntidsteknik

Jag låter bevisen tala för sig själva,det är så uppenbart att det inte går att tolka på nåt annat sätt.


peter
[Ändrat av ping 2005-09-19 kl 13:53]
 
-PaTRiC-; sa:
e det bara jag som inte knarkar?
Nu tycker jag att du ska bli lite liberal och ta med kaffekannan och kokkaffet till en skogsglänta. Med kåsan fylld av detta ljuvliga elixir och stirrande in i elden, ska du se att andra dimensioner blir synliga :)
[Ändrat av cykelstina 2005-09-19 kl 14:57]