Hmmmmm, är det inte fasligt ofta som det är bilder på folks kåtor under "Fotoalbum" på förstasidan?
-
Om "Fritt Forum"
Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.
OBS!
Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kåtakonspirationen!
- Trådstartare Staffan Andersson
- Start datum
Jag har också noterat att någon eller några ljusskygga personer jobbar hårt för att alltid ha en diskussion igång om just såna där lektält så att det syns på forumets "senaste"-lista.
Får man verkligen göra så?
För övrigt anser jag att Vulcan är en bra rygga.
Får man verkligen göra så?
För övrigt anser jag att Vulcan är en bra rygga.
Wolf25; sa:Tänk om ändå Hilleberg gjorde en kåta...
Hilleberg gör många kåta...f´låt glada
Mezzner; sa:Nä nu flummar ni iväg från ämnet. Det här med kåtor är verkligen SKUMT.
Vad är det för skumt med det? Jag skall köpa en Venor lavvu. Vad kan vara bättre än en kåta? Sedan väljer man mellan öppen eld eller kamin. Eftersom jag tänkt ha min mer stationär - om ett eller två år - så kommer det att bli en med öppen eld och mysfaktor +10
Fast det kan vara Rasken's agitation som slagit igenom? Har har kanske % hos Moskoselskåtan och mörkar här?
Kåta träffar.
Ja,så hade vi ju det där snacket om kåta-träffen,men dom här glömde kåtorna.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,697912,00.html
peter
Ja,så hade vi ju det där snacket om kåta-träffen,men dom här glömde kåtorna.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,697912,00.html
peter
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg