• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Kåtakonspirationen!

Jag har också noterat att någon eller några ljusskygga personer jobbar hårt för att alltid ha en diskussion igång om just såna där lektält så att det syns på forumets "senaste"-lista.

Får man verkligen göra så?

För övrigt anser jag att Vulcan är en bra rygga.
 
Mezzner; sa:
Nä nu flummar ni iväg från ämnet. Det här med kåtor är verkligen SKUMT.
b180_t8_ld.jpg

Vad är det för skumt med det? Jag skall köpa en Venor lavvu. Vad kan vara bättre än en kåta? Sedan väljer man mellan öppen eld eller kamin. Eftersom jag tänkt ha min mer stationär - om ett eller två år - så kommer det att bli en med öppen eld och mysfaktor +10
Fast det kan vara Rasken's agitation som slagit igenom? Har har kanske % hos Moskoselskåtan och mörkar här?
 
Här är det ganska uppenbart att konspirationen även försiggår i denna tråd.

För att denna ska kunna avslöjas och bekämpas måste nog motståndsarbetet ske i hemlighet. Troligen dock inte "under cover" eftersom jag inte riktigt litar på tarp-rörelsen.