• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Kasta medalj

1. släpp skiten fri eller gör en "top fuel" klass där allt är tillåtet
2. livstids avstängning vid första missen..

Problemet med att släppa det fritt är att en hel del av dessa preparat skulle knappast vara lagliga utanför sporten heller. så om vi inte tänker släppa alla droger fria så är det nog en väldigt svår väg att gå.

Livstids avstängning däremot tycker jag verkar vara en bra väg.
 
Problemet med att släppa det fritt är att en hel del av dessa preparat skulle knappast vara lagliga utanför sporten heller. så om vi inte tänker släppa alla droger fria så är det nog en väldigt svår väg att gå.

Livstids avstängning däremot tycker jag verkar vara en bra väg.

ändå kan du vara med största sannolikhet vara säker på att olagliga preparat används, men som sagt, jag tror själv mest på livstids avstängning..
 
jaaa.......

utan att lägga mig i bedömningarna av de sportsliga aspekterna i domslutet... tycker det är oerhört gött att se folk reagera så genuint emotionellt... äkta känslor ser vi för sällan, bara en massa pseudogrejer... mer känslor, mer reaktioner och lite lite mindre artighet skadar inte... alla gånger...

(ps
vet inte varför jag skriver som ninapenda men ibland känns det rätt bra av nån anledning...)

*asg*....sa ju det i en annan tråd...snart börjar alla skriva som jag...*s*...
kraaaaaaaaaaaaaaaaaam på er också...glöm inte det...
anna
 
men patric!? trodde du var totalmotståndare till mitt sätt att skriva...vad har hänt??
*ler stort*

kraaaaaaaaaaam anna


haha.. jag har alltid skrivit med många punkter o små bokstäver, det är bara att historiskt följa mina inlägg bakåt.. det jag haft problem med är att du skriver direkt ur ditt huvud utan att filtrera till gängse normer, du har ett närgånget sätt att skriva, som jag senare sagt så har jag vant mig och jag är mer förbered när jag läser dina inlägg.

punkter, små bokstäver, stora bokstäver och diverse förkortningar har en annan betydelse på nätet mot vad dom kanske annars har. till exempel så visar multipla punkter på en viss eftertänksamhet. det är för att göra texten lite mer levande.. INTE för att du nu behöver liva upp dina texter.. :)
 
Själv tycker jag... att det blir alldeles... för långsamt... om man gödslar med... trippelpunkter... men sparsamt använt... kan de vara effektiva.

För övrigt så gillar jag inte barnsliga demonstrationer, men han har ju iallafall fått fokus på brottningen och det var väl det som var meningen, antar jag.
 
Personligen är jag bekymrad över den klara tendens till förfall av det skriftliga språket vi idag ser i samhället.
Att med ens frångå regler och former för det skriftliga språket som utformats genom århundraden, för att göra det mer levande är ju oerhört allvarligt. Vari ligger logiken att exempelvis tillåta sig att använda extra punkter och mellanslag, för att nyansera när man samtidigt överger en stor mängd skiljetecken, satsbildningar och interpunktion i allmänhet?

Genom att utnyttja de skrivsätt som redan finns når man mycket långt, och i och med att formen för inläggen dessutom tillåter fet stil, kursivering, understrykning och montering av bilder är ju möjligheterna oändliga. Lägg därtill de små figurer som är möjliga att dekorera med mellan texterna. Dessa figurer representerar ju ett flertal uttryck med sina "minspel".

Jag ser med andra ord ingen anledning till att ta sig friheter utöver detta!

Rätta mig om jag fel! (Jag avser då naturligtvis stavfel, syntaktiska eller jämförbara fel.)
 
Senast ändrad:
*fniss* jag vet inte, jag förstår nog inte men det känns som det är läge att hålla med Anders här.. RÄTTNING I LEDET!!!!