Jahapp då är man tillbaks här igen då..
Dom saker som jag har märkt med mig själv som vandrare.
Jag är morgonpigg, kliver gärna upp när solen lyser i närheten (nog för att man kan ligga kvar under en tarp, till sklilnad från i tält..
), för mig funkar en enkel frukost på på havregryn och nyponsoppa m.m (tillsammans), brukar komma iväg 8-9 emn jag stressar inte. Äter en varm lunch typ REAL.. och fikar vid behov..
Jag brukar va färdig med dagens etapp vid kanske 14, men jag äter gärna min middag sent, en skitstor portion och sen sova en stund senare, så brukar jag känna mig mindre "tom" när jag vaknar
Paraply kanske skulle va nått för att laga mat (koka vatten), men jag tycker att min tarp duger i smidighet för dom få gångerna..
Jag har än så länge 12 sommardagar sen jag började gå på tur på egen hand (förra sommaren), och det har inte regnat mer än ett par droppar på mig dagtid ännu, så jag kanske lär mig nån gång, men inte ännu
Sen har jag fler dagar vintertur och då har vi haft hårt väder några dagar, men inte många..
Som vi brukar säga på jobbet, man ska inte ta ut dåliga nyheter i förskott, det gynnar ingen