Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Vy mot stájggá?
Vi ska längre norrut.
Dalgången nedanför är lättillgänglig men verkar ändå inte vara så populär vad jag förstått. Vacker dalgång samt platå där jag befinner mig (runt 1000m höjd).
(Och det var även uppfriskande att få ta del av den i andra inlägg så avhandlade platsen )
Dalgången nedanför är lättillgänglig men verkar ändå inte vara så populär vad jag förstått. Vacker dalgång samt platå där jag befinner mig (runt 1000m höjd).
(Och det var även uppfriskande att få ta del av den i andra inlägg så avhandlade platsen )
Senast ändrad:
Borde väl innebära att du är strax framme vid Frippes fall (men jag får inte ihop det i så fall med att Kårsvagge inte skulle vara så populär)
Dvs de två små sjöarna ovanför "badet"
Ja, det stämmer att det är vid Frippes fall / Kårsavagge.
Populär var menat relativt i det här fallet men jag borde uttryckt mig annorlunda. De gånger jag varit där har jag inte mött någon utan de flesta verkar rusa vidare på Kungsleden. Oavsett, en dalgång som rekommenderas att uppleva.
Populär var menat relativt i det här fallet men jag borde uttryckt mig annorlunda. De gånger jag varit där har jag inte mött någon utan de flesta verkar rusa vidare på Kungsleden. Oavsett, en dalgång som rekommenderas att uppleva.
Ja, det stämmer att det är vid Frippes fall / Kårsavagge.
Håller med om att Kårsavagge är fint och det är inte direkt motorvägstrafik där.
Din ledtråd gjorde det nästan för enkelt *L* om man får säga så.
Nåväl eftersom jag är upptagen i stort sett hela dagen vill jag inte att det ska bli paus i gissandet utan lämnar fältet fritt för den som vill lägga upp nästa bild (trodde väl aldrig att jag skulle avstå att lägga upp....)
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg