Gissa position

@Sauvakavelija Vid en närmare granskning så har du faktiskt rätt. Jag trodde inte att någon skulle gissa rätt så snabbt. Kanske inte är så svårt om man tänker på hur mycket folk som går där. Din tur då.
 
Ja, det är nog den här platsen, du tittar in i Siellavaggi, står nedanför Garddenvarri på Kungsleden, mellan den stora stenen och meditationsplatsen:


Några bilder från där:
IMG_2328.JPG
P1010297.JPG
IMG_5748.JPG
 
Nästans mitt i prick.
En liten bit vänster av Gievnejavri.
Tanken var att gå upp på toppen nästa dag, men tyvärr var det packad i moln de nästa tre dagar....

Din tur igen.
 
Ingen gissning (nu) för denna gang men kartlänken (Hade bara mobilen med på jobbet under dagen) till min position, för det är ju inte ett område där "alla" rör sig.
Typ här
Min trejde besök i området med första försök att komma upp på toppen - kannske lyckas jag vid min nästa besök (Men osäkert om och när )....
 
Ingen gissning (nu) för denna gang men kartlänken (Hade bara mobilen med på jobbet under dagen) till min position, för det är ju inte ett område där "alla" rör sig.
Typ här
Min trejde besök i området med första försök att komma upp på toppen - kannske lyckas jag vid min nästa besök (Men osäkert om och när )....
Inspirerande! Men skjutfjält..?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Bandersson Finns det ett problem med ”Gissa position”? Fjällvandring 15
tbergman Gissa Abrahamsson Fjällvandring 9

Liknande trådar