Gissa position

Kan det vara Nállu till öster och Räitatjåkka man ser i bakgrunden? Skickar position på gissning nedan.


Bravo, det är så gott som mitt i prick. Jag anade att det var lätt men fotoplatsen är nog inte så välbesökt. På väg uppför backen mot Nallojavrrit för att försöka mig på Sielmmacohkka. Gjorde misstaget att slå läger där vid sjön i fin eftermiddagssol istället för att fortsätta omgående mot toppen. Din tur!
 
Bravo, det är så gott som mitt i prick. Jag anade att det var lätt men fotoplatsen är nog inte så välbesökt. På väg uppför backen mot Nallojavrrit för att försöka mig på Sielmmacohkka. Gjorde misstaget att slå läger där vid sjön i fin eftermiddagssol istället för att fortsätta omgående mot toppen. Din tur!
Ska med säkerhet besöka platsen i framtiden, tack för tipset! Släng upp en till bild vetja, jag har tyvärr ingen möjlighet att bistå med någon just nu.

Om ingen bild åkt upp inom ett par timmar tänker jag att valfri trådläsare får ta över!
 
Jag överlåter åt någon annan att lägga upp ny bild. Sen har jag för mig att det finns en inofficiell överenskommelse att hålla sig inom Sveriges gränser, men det är sannerligen inte lätt att veta för det diskuteras ganska långt bak i tråden någonstans…
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Bandersson Finns det ett problem med ”Gissa position”? Fjällvandring 15
tbergman Gissa Abrahamsson Fjällvandring 9

Liknande trådar