Superbra när det passar ihop med något man ändå behövde skaffa, men inte har så brått med!Tack, köpte Thule fotsats till lasthållare/takräcke
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ge bort rabattkoder-tråden
- Trådstartare Ahlstrom
- Start datum
- i 30 timmar!
Som uppskattning för att du är kund hos oss på Outnorth kommer här en Novemberpresent! 30% rabatt på ett köp - gäller fram till midnatt onsdag den 14/11.
Ange koden 303 i kassan för att aktivera erbjudandet.
*Gäller på ordinarie priser. Kan ej kombineras med andra erbjudanden och rabattkoder. Gäller ej Fjällräven, Barbour, Hilleberg, 180 bpm by M. Hellner, cyklar och elektronik. Gäller t.o.m 2018-11-14 kl. 23.59.
Som uppskattning för att du är kund hos oss på Outnorth kommer här en Novemberpresent! 30% rabatt på ett köp - gäller fram till midnatt onsdag den 14/11.
Ange koden 303 i kassan för att aktivera erbjudandet.
*Gäller på ordinarie priser. Kan ej kombineras med andra erbjudanden och rabattkoder. Gäller ej Fjällräven, Barbour, Hilleberg, 180 bpm by M. Hellner, cyklar och elektronik. Gäller t.o.m 2018-11-14 kl. 23.59.
Som STF-medlem får du 20% rabatt på Outnorth, men rabattkoden är mig veterligen personlig och kopplad till ditt medlemsnummer.
Om du planerar en vandring t.ex. nästa sommar kanske ett medlemskap inte är en helt dum idé oavsett, men det är givetvis helt och hållet upp till var och en att bestämma.
Är det något mer finstilt i STF-rabatten?
Ser att det inte gäller redan nedsatta priser och inte fjällräven:
https://www.svenskaturistforeningen.se/outnorth/
Gäller det bara ett köp, en vara eller varje gång?
Några mer undantag: typ gäller ej elektronik?
Det kan ju löna sig med medlemskap om man köper något dyrare som inte är fjällräven...
/Patrik
*Rabatten appliceras på ord. priser. Gäller ej Fjällräven. Gäller fram till och med 31 januari 2019. Därefter skickar vi ut en ny rabattkod till dig som gäller för nästa period
Låter som ett köp alternativt en vara till ordinarie pris, under medlemsåret med enda undantag Fjällräven.
/Patrik
Låter som ett köp alternativt en vara till ordinarie pris, under medlemsåret med enda undantag Fjällräven.
/Patrik
Nope.
om man läser på sidan som länkats står det klart och tydligt något helt annat.
Nope.
om man läser på sidan som länkats står det klart och tydligt något helt annat.
Ber om ursäkt för att jag missade att läsa det: "alla dina inköp, så länge du är STF-medlem"
Då hade jag inte behövt panikköpa på black friday, då min dyra vara var nedsatt 20% - med STF medlemskap så hade det nästan gått jämt upp ändå och kunnat köpas vilken dag som helst på året.
/Patrik
Någon som av en händelse har en rabattkod på bikester så vore jag intresserad- skicka gärna PM
Jag tror jag har en där hemma, men sitter på jobb just nu.Någon som av en händelse har en rabattkod på bikester så vore jag intresserad- skicka gärna PM
Kanske lite sent ute?
Ja, men tackJag tror jag har en där hemma, men sitter på jobb just nu.
Kanske lite sent ute?
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Vad har hänt med "Vad har hänt med Addnature"-tråden? | Butiker och leverantörer | 9 | ||
REA-tråden | Butiker och leverantörer | 25 |
Liknande trådar
-
Vad har hänt med "Vad har hänt med Addnature"-tråden?
- Börjat av Farbrorvattenmelon
- Svar: 9
-
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg