Fritidsbutiken.com

_Erik_; sa:
Själv tycker jag ferrino verkar vara ren skit.
Jag misstänker att du har ekonomiska intressen
i att skriva det du gör, skriver man att ferrino är bra
så måste man ha fått betalt, alternativt har man aldrig testat något annat :)

Ditt uttalande verkar bara lägga en extremt låg ribba över vad ett sånt här forum inte ska användas till. Själv, med utan att skryta, gedigen erfarenhet av friluftsliv, och då i både organiserad och oorganiserad form. Anser mig själv veta vad jag talar om. Sen så har ju respektive tillverkare och leverantör olika fördelar och nackdelar.
Har du överhuvudtaget provat några av prylarna??

Freand10 skrev

" Ditt uttalande verkar bara lägga en extremt låg ribba över vad ett sånt här forum inte ska användas till. Själv, med utan att skryta, gedigen erfarenhet av friluftsliv, och då i både organiserad och oorganiserad form. Anser mig själv veta vad jag talar om. Sen så har ju respektive tillverkare och leverantör olika fördelar och nackdelar.
Har du överhuvudtaget provat några av prylarna?? "

Att olika företag har olika fördelar/nackdelar är naturligtvis helt riktigt - och balanserat!
En stor nytta med ett sådant här forum är naturligtvis för säljare/produsenter att inhämta kunskap från en vidare krets bestående av både erfarna och mndre erfarna konsumenter. Tyvärr så fungerar forumet inte fullt ut i det avseendet eftersom "tyckandet" alltför ofta har karaktären av
att framhålla just den vara man själv äger. Det blir med andra ord mycket "reklam" för det egna inköpet.

Jag har massor av tackbrev från kunder, men av samma skäl så (trots att det naturligtvis är oerhört trevligt att få sådana) ger de inte underlag för fortsatt utveckling. Och det finns inte en pryl som inte kan förättras. Jag är därför glad de gånger som jag får input från en kund som inte är helt nöjd med det de köpt av mig. ( Det är dock oerhört sällan som jag får ett sådant brev - kanske beroende på att de inte tycker om att skriva- vad vet jag)
Därför ÄR utsidan ett bra forum OM det finns substans och kunskap bakom uttalanden som läggs in . Det är en viktig del i utvecklingsprocesssen.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg