Nu har 25 svar inkommit och det är väl dags att peta lite på den här tråden igen
Resultatet som det ser ut nu är följande:
"[Utsidans logga] forumkniv 2013 x/yy" 12,0%
"[Utsidans logga] utsidan.se 2013 {ny rad} [forum-nick] x/yy" 16,0%
"[Utsidans logga] utsidan.se 2013 no. x/yy {ny rad} [forum-nick]" 28,0%
"[Utsidans logga] utsidan.se 2013 no. x/yy" 44,0%
Spelar ingen roll 0,0%
Jag tror inte att det kommer att bli någon skillnad i svaren, dvs vilket alternativ som "vinner" och kommer därför att ta kontakt med EKA om det här. Jag har fått in betalningar för 22 knivar, och väntar därför ivrigt på resten

Tänk på det alla ni som har skrivit upp er tidigare. Nu börjar det dra ihop sig och jag ser gärna att så många som möjligt betalar in så fort som möjligt för att slippa jaga er när det är dags. Jag kommer att skicka ut ett mail, men inte mer än så. Har man då inte betalat in pengarna när de går iväg till EKA så blir det ingen kniv...
Om det är någon som är intresserad av att hänga med på detta så går det bra att säga så här. Men själva anmälan görs genom att skicka ett mail till mig och skriva forumalias, namn, adress, telefonnummer och emailadress. Jag skickar då kontouppgifter i retur där ni kan sätta in 500 kr för kniven. Och det är först när pengarna verkligen sitter på kontot som ni är med i matchen!
__
Fredrik