Forumkniv - EKA Swede 92

Hur skulle det fungera med en forumskniv som ni knivmakare på forumet hade gjort?
Det finns ju bössmakaregillebössan som lottas ut.
Där någon gör kolven en annan en del av metallarbeten och gravyr en tredje.

En smider bladet och någon slidan osv. sedan så kan man köpa en lott och sedan lotta ut den kniven.
Hade vart kul
 
är detta din första forumskniv, jag har ett svagt minne av att jag har följt en diskussion på ett annat forum?

Jepp, det är min första.

Hur skulle det fungera med en forumskniv som ni knivmakare på forumet hade gjort?
Det finns ju bössmakaregillebössan som lottas ut.
Där någon gör kolven en annan en del av metallarbeten och gravyr en tredje.

En smider bladet och någon slidan osv. sedan så kan man köpa en lott och sedan lotta ut den kniven.
Hade vart kul

Hm, rent lagligt så tror jag inte att det är ok faktiskt. Då måste den som anordnar detta ha lotteritillstånd... Och personligen så skulle jag nog inte vara intresserad av det då jag ogillar att andra får något jag har betalat för ;)
__
Fredrik
 
Hm, rent lagligt så tror jag inte att det är ok faktiskt. Då måste den som anordnar detta ha lotteritillstånd... Och personligen så skulle jag nog inte vara intresserad av det då jag ogillar att andra får något jag har betalat för ;)
__
Fredrik

Ja tillstånd kanske man ska ha för lottdragning Hmmmmm..........
Ni knivmakare på sidan får väl alla ta fram en forumkniv och så får intressenterna rösta om vilken de vill ha, och sedan så får ni massproducera den modellen :)
 
Lotteritillstånd

är nog inte svårt att få till om det skulle vara genomförbart med en lottningskniv..

Omnes har du fått info om leverensdatum?

Thure
 
är nog inte svårt att få till om det skulle vara genomförbart med en lottningskniv..

Omnes har du fått info om leverensdatum?

Thure

Jepp, fick det här i fredags: "The deliveries will start running out at the beginning of the next week.". Så det är väl helt enkelt typ nu :)
__
Fredrik
 
Fick precis följande från Johny på EKA.

"This is to confirm that all deliveries will leave our factory today via Posten (first class)."
:-D
__
Fredrik
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
turboadde Fråga om eka swede 88 Utrustning allmänt 9
Frandsén91 Eka H8. Smörkniv Utrustning allmänt 13
insco EKA Nordic H8 Utrustning allmänt 1
flanell tjejer & knivar! Utrustning allmänt 172

Liknande trådar