Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är det kanske också dags att tinga ett lågt nummer?
Om du har lust att sätta upp mig på en sådan lista så väljer jag självklart nummer 1. Jag antar dock att den är reserverad till dig? I så fall nöjer jag mig med nummer 2
Om du har lust att sätta upp mig på en sådan lista så väljer jag självklart nummer 1. Jag antar dock att den är reserverad till dig? I så fall nöjer jag mig med nummer 2
Haha, ja det är jag tämligen säker på. Faktum är att om jag fick välja mellan 10 cm och 8 cm i bladlängd så skulle jag välja den kortare versionen eftersom den går att bära i fickan. Låter kanske konstigt i mångas öron .
Dock är 8 cm gränsen för hur kort blad jag anser är praktiskt i samband med en fastbladare.
Jag röstar på nr 1 eftersom greppytan de facto är större än på de övriga två. Allt som oftast finner jag nämligen greppet på mindre knivar vara alltför delikat.
Jag röstar på nr 1 eftersom greppytan de facto är större än på de övriga två. Allt som oftast finner jag nämligen greppet på mindre knivar vara alltför delikat.