Om du läser hela mitt inlägg: Du missar målet.marmotta skrev:
Vad är din poäng?
HåkanF
Om du läser hela mitt inlägg: Du missar målet.marmotta skrev:
Vad är din poäng?
avslutad210712; sa:Katolik-Protestant
Windows-Mac
Lättpackare-Tungpackare
Olika tider har olika religioner att strida om och det enda man är överens om är att man inte är överens
tjonsson; sa:Varför får 25-åriga testosteronstinna hannar klä skott för allt lättpackarmotstånd? Nu har jag själv (tyvärr) lämnat den gruppen med 6 år när, men skulle vilja hävda att motståndet mot lättpackning som filosofi inte kommer från deras krets. Tvärtom, unga människor tenderar att vara de första att nappa på och hävda nya trender och så tror jag fallet är även då det gäller lättpackning.
Istället tycker jag att denna tråd talar sitt tydliga språk; motståndet kommer från fjällvandrarnas grånande skaror. Av inläggen ovan att döma är det uppenbart att de som reagerar hårdast är de vars testosteronhalt är i avtagande.
Anders262; sa:tjonsson; sa:Varför får 25-åriga testosteronstinna hannar klä skott för allt lättpackarmotstånd? Nu har jag själv (tyvärr) lämnat den gruppen med 6 år när, men skulle vilja hävda att motståndet mot lättpackning som filosofi inte kommer från deras krets. Tvärtom, unga människor tenderar att vara de första att nappa på och hävda nya trender och så tror jag fallet är även då det gäller lättpackning.
Istället tycker jag att denna tråd talar sitt tydliga språk; motståndet kommer från fjällvandrarnas grånande skaror. Av inläggen ovan att döma är det uppenbart att de som reagerar hårdast är de vars testosteronhalt är i avtagande.
Återigen: -Här är väl ingen som har uttryckt motstånd mot lättpackning i denna tråd?
Motståndet har istället riktats mot Marmottas önskan att skapa en fiktiv motståndargrupp till lättpackarna (de så kallde tungpackarna) för att sedan kunna klistra på lite korkade uttalande och åsikter på denna grupp.
tjonsson; sa:Men genom att anklaga lättpackarna för att utmåla fiktiva fiender har man ju, på egen hand, skapat den fiende som man anklagar lättpackarna för att själva ha skapat.
Lite som tyskarna innan de angrep Polen. De iklädde sig polska uniformer och anföll sig själva. Vips, casus belli!
hobbes; sa:tjonsson; sa:Men genom att anklaga lättpackarna för att utmåla fiktiva fiender har man ju, på egen hand, skapat den fiende som man anklagar lättpackarna för att själva ha skapat.
Lite som tyskarna innan de angrep Polen. De iklädde sig polska uniformer och anföll sig själva. Vips, casus belli!
hur tänker du nu ?
om du fantiserar ihop att det finns en drake och du ger dig ut och slåss mot den draken, och någon säger att du slåss mot en fantasidrake, så har de inte skapat den draken. den finns ju inte mer för att någon påstår att den inte finns.
och nej det är inte ens i närheten av att vara samma sak som att klä sig i fiendens kläder och anfalla sig själv.
MAJJEN; sa:Om du läser hela mitt inlägg: Du missar målet.marmotta skrev:
Vad är din poäng?
HåkanF