Favoritpryl???

Nu har jag beställt en M.95:a, så får vi se om det blir en favoritpryl, men det verkar lovande!! Tack för tipsen!

Maua
 
Northface byxor

Något av det enda som inte har gett upp och något som fått väldigt mycket stryk är mina Northfacebyxor i nylon. Det är min bästa investering. Det tråkiga är att det tar så lång tid innan man kan köpa nya.

Mina har jag haft i fem år nu och de har börjat se lite skadade ut allihop. Brännskada här och frätskada där...

Anledning: De fungerar utmäkt i alla klimat, är slitstarka, torkar fort och är sköna.
//Janne
 
inte lätt att välja...

Första tanken var naturligtvis mitt flugspö, sedan kom jag och tänka på att på vintern är det ju inte så användbart ( i Sverige ) så det fick bli snowboarden, som ju inte är så användbar på sommaren... så vinnaren är nog min ryggsäck som alltid är med överallt.
 
Ryggan!

Tja för mig så är det min Lundhags V8 säck som är favoritprylen, den har gett mig tusenfalt tillbaka. Man kan bära mer, längre utan att må dåligt i form av skavsår m.m.! En trevlig pryl och utan den skulle jag inte kunna ha med mina andra prylar. Iofs har jag inte så många.

MvH Alexander "Scout^" Holm
 
Har en massa uteprylar av högsta kvalitet (och pris) men två av dem jag mest och gärnast använder är Klättermusen Ratarosk -ryggsäck och Sasta Inari, tunt T-neck-fleece i Polartec 100. Också Haglöfs Rabot Split -byxor använder jag rätt mycket.
 
Det här är ingen lätt fråga att svara på.....såg ett svar som jag gillar: nästa pryl är den bästa!!! Och så blir det nog, håller på och sneglar på en Magellan Meridian Gold GPS, VILL HA....korrigering: MÅSTE HA!!!

.....men mitt svar innan den är köpt får bli mitt otroligt sexiga Craft underställ, det har hängt med länge och alltid varit uppskattat.

Mvh
Uffe
 
Antingen så är det mina peak shorts (som jag för övrigt bär för tillfället), svala och sköna, slitstarka som få, och så köpte jag dom väl rabatterade.

Eller så är det mina skor, som inhandlades på adidas outlet i sthlm, salomon multisportsko med snabbsnörning och goretexmembran.

Eller så är det min Haglöfs Shadow (vet inte om den kom ut på marknaden), inhandlad på Haglöfs demo och provkollektions-utförsäljning, en +5 säck, varm nog att använda ute på sommar/vår/höst, och sval nog att använda innomhus, dessutom låg packvolym. Inhandlad för 300 kr (!).
 
Kör hjärt och lung-räddning på den här gamla tråden. Tyckte den var rätt intressant. Är själv nybörjare så har inte någon favvopryl ännu men kul att läsa om andras! Förhoppningsvis får jag någon själv innan sommaren är slut.
 
Ingen direkt pryl, utan ett klädesplagg: M/59 blir bara bättre och bättre med tiden, skönare skjorta får man leta efter... har väl ett tjugotal med och utan förstärk rygg/nacke :)

Mvh troswe
 
Buff i merino. Favoritpryl för att jag aldrig trodde den skulle komma till användning så ofta som den gör. Den är mössa, halsduk, skydd för ansiktet och solskydd. Använder den oavsett om jag är i öken, alper eller skog. Blir i princip inte en enda utflykt utan den.

Liknande måste jag säga om min fleece från Norröna (modellen finns nog inte längre) som är vindtålig och lagom varm. Den följer med på precis allt hela tiden, som enda lager på sommaren (som en lite varmare vindtålig skjorta), över en tunn merinotröja på hösten och som mellanlager på vintern. Känns alltid lite tråkigt att ta på sig något annat.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
rikard_wiberg_hotmail.com Din favoritpryl Utrustning allmänt 5

Liknande trådar