Ditt senaste inköp "bilder"

Vårens inköp

Firemaple FMS-117T, Titan 98g, $31
Toaks Siphon spritbrännare, 20g, 275 kr
3F UL Gear Ponchotarp, 15D, 206g, 200kr
Hammock Goodwin, 2x3m, ca 500g, 150kr
Exped hammock suspension, 2x3,5m, 130g, 300kr
 

Bilagor

  • IMG_2017-05-05_15-45-52.jpg
    IMG_2017-05-05_15-45-52.jpg
    76.6 KB · Visningar: 2,261
Nya byxor till vandring

Jag behövde något att vandra i med fickor. Då sommaren snart är här ville jag även ha möjligheten att kunna byta till shorts på ett smidigt sätt, därav zip off-byxor.

Köpte "Todea Zip Off Pants" från ITAB. Leveransen var två dagar försenad. Byxorna är väldigt tunna och fyller knappt någon funktion när temperaturen letar sig under 10 grader. De är vida nedtill(fult) för att man ska kunna dra av till shorts utan att behöva ta av sig skorna. Tyvärr fungerar inte detta om man som jag har ett par rejälare vandringskängor. Jag använder dom enbart som shorts vilket de gör sig helt okej som. Tråkigt nog så är fickorna väldigt små och trånga, lustig grej att spara in på.

I efterhand hade jag nog köpt ett par riktiga shorts istället och införskaffat ett par rejälare långbyxor till hösten. De fungerar dock helt okej och jag är väldigt glad över att slippa gå i fotbollsshorts.

23vet6v.png
 
Nubbeglas

Helgens fynd vid mitt första (och förmodligen sista) besök på gekås
 

Bilagor

  • 1494253067956999216395.jpg
    1494253067956999216395.jpg
    48.4 KB · Visningar: 2,061
Vårens inköp

Firemaple FMS-117T, Titan 98g, $31
Toaks Siphon spritbrännare, 20g, 275 kr
3F UL Gear Ponchotarp, 15D, 206g, 200kr
Hammock Goodwin, 2x3m, ca 500g, 150kr
Exped hammock suspension, 2x3,5m, 130g, 300kr

Vi får väl recensioner sen? Var hittade du förresten hamocken så billigt? Har sett den på Ali, men till ett lite högre pris p.g.a. frakt.
 
Ett fäste för GPSen på cykeln

Nu fattas ”bara” att köpa den nya cykeln som varit tillfälligt slut i flera månader

Per
 

Bilagor

  • RAM fäste P5200206 beskuren.jpg
    RAM fäste P5200206 beskuren.jpg
    68.5 KB · Visningar: 1,870
Vi får väl recensioner sen? Var hittade du förresten hamocken så billigt? Har sett den på Ali, men till ett lite högre pris p.g.a. frakt.

Jag betalade ingen frakt. du får scrolla rätt långt ner för att hitta dem och sen kanske det står ett högre pris i listan men det är med den dyraste suspensionen, klicka på colour så kan du välja olika modeller. Samma matta men olika suspension. Jag tog den enklaste och bytte ändå ut den sen.

kommer ej ihåg butikens namn

Firemapleköket verkar gått upp rejält i pris nu också såg jag
 
Jag behövde något att vandra i med fickor. Då sommaren snart är här ville jag även ha möjligheten att kunna byta till shorts på ett smidigt sätt, därav zip off-byxor.

Köpte "Todea Zip Off Pants" från ITAB. Leveransen var två dagar försenad. Byxorna är väldigt tunna och fyller knappt någon funktion när temperaturen letar sig under 10 grader. De är vida nedtill(fult) för att man ska kunna dra av till shorts utan att behöva ta av sig skorna. Tyvärr fungerar inte detta om man som jag har ett par rejälare vandringskängor. Jag använder dom enbart som shorts vilket de gör sig helt okej som. Tråkigt nog så är fickorna väldigt små och trånga, lustig grej att spara in på.

I efterhand hade jag nog köpt ett par riktiga shorts istället och införskaffat ett par rejälare långbyxor till hösten. De fungerar dock helt okej och jag är väldigt glad över att slippa gå i fotbollsshorts.

23vet6v.png

Du skulle kanske låta någon sy om dina termobyxor till shorts lösning.. 🤔😊
 
bild

Inte fått prylarna så håll till godo med detta folks :)

https://www.utshttps://www.utsidan.se/forum/images/attach/png.gifidan.se/forum/images/athttps://www.utsidan.se/forum/images/attach/png.giftach/png.gif
 

Bilagor

  • v12.PNG
    v12.PNG
    163.1 KB · Visningar: 1,287
  • plb.PNG
    plb.PNG
    55.8 KB · Visningar: 1,278
  • alpinist.PNG
    alpinist.PNG
    165.5 KB · Visningar: 1,281

Liknande trådar