Dagens aktivitet?

tisdags: cykling t o r jobbet. och liten löprunda på kvällen.
igår/onsdag: cykling t o r jobbet. och massa småfix med cykeln.
idag/torsdag: cyykling t o r jobbet. yoga. slutfixandet på cykeln. fotrem på kajaken. och liten paddlingstur med fotremmad motionskajak. Känner mig grymt duktig idag! :)
 
Mjukisträningen har gett resultat

Fotvärk och knävärk har släppt och i gårkväll känndes backarna trots trötthet inte alls lika branta och tempot sjönk inte så mycket. 15 km gång och 37 cykel.
//J
 
jag kan nog springa ändå.ca 3km igår och i förrgår och inte ont,det gäller att landa rätt.VARJE steg.
I övrigt styrketräning,cykling,hundpromenader.
 
Kinnekulle

jag kan nog springa ändå.ca 3km igår och i förrgår och inte ont,det gäller att landa rätt.VARJE steg.
I övrigt styrketräning,cykling,hundpromenader.

Tufft läge att springa efter skada... känner igen det... det gäller att inte lyssna på huvet, utan kroppen, huvet vet ju hur långt du har kunnat springa, och fort dessutom... kroppen är mer ärlig...

Dagens aktivitet för mig och Malin blir att bila ner till Kinnekulle och gå leden där, otur med vädret... men det är bara att gilla läget och hoppas på det bästa... åter på Söndag kväll med en färsk Kinnekullerapport!

Thomas
 
Morgondagens aktivitet blir Göteborgsvarvet. Inte att springa det dock, utan att fly det och inte närma sig innerstan ö h t. Tänkte först spela minigolf i slottsskogen, innan jag insåg att loppet går imorgon. Det blir nog städning av lägenhet istället.

Försöker så sakteliga träna upp foten som vilat i två månader nu.
 
Sprang 75min med ryggsäck i skarpsolen igår, det var tungt. Kände mig hyfsat bakfull idag pga vätskeförlusten. Får försöka med ett rullskidpass ikväll, eftersom jag verkar bli bakis av att springa så får jag låta bli att gå ut ikväll...
 
Sprang 75min med ryggsäck i skarpsolen igår, det var tungt. Kände mig hyfsat bakfull idag pga vätskeförlusten. Får försöka med ett rullskidpass ikväll, eftersom jag verkar bli bakis av att springa så får jag låta bli att gå ut ikväll...

Haha ja är det inte det ena så är det det andra.

Dagens aktiviteter var visst ämnet:
Skogsknytteavslutning med barnen, Mulle kom och hälsade på. Nostalgi...var ett tag sen man såg Mulle.
På eftermiddagen terränglöpning, milspåret i Ursvik.
 
Sprang 75min med ryggsäck i skarpsolen igår, det var tungt. Kände mig hyfsat bakfull idag pga vätskeförlusten. Får försöka med ett rullskidpass ikväll, eftersom jag verkar bli bakis av att springa så får jag låta bli att gå ut ikväll...
Så... igår körde jag ett rätt hårt rullskidpass, och sen gick jag ut och festade. Inte allvarligt, ytterst städat, men med ett sjujävla röj på dansgolvet. Måste varit sjukt uttorkad, för jag har haft en huvudvärk idag som inte var av denna världen. Fan. Och så kletade någon läppstift på min vita skjorta.

Kanske tar jag mig samman och lyfter lite skrot ikväll.
 
fredag: sista dagen på jobbet, nytt imorgon, sen fika och än senare en tur ut till Rivö - sjösättning efter solnedgång. på Rivö väntade gott folk, ett födelsedagsbarn och en liten bit tårta. Hurra!
lördag: lat dag i lä. Solen lös och vi log. såsmåningom for vi ner till Rävholmen. fin promenad, "lärundan" med hopp&lek som bonus.
idag/söndag: paddling hem från Rävholmen. ompackning och med cykel ner till yogan. skönt! men nu är jag kort sagt Slut.
Snipp, snapp!
 
Semestervecka

Måndag och tisdag telis i Snasahögarna, inget vidare före skare och vindpackad snö. Onsdag tältdag. Läste ut "Fermats gåta" och Hylingers andra roman om det hemliga sällskapet. Torsdag en riktigt bra åkdag på Getryggen, föret var fortfarande fostrande.

Fredag resdag, med kortare promenad.

Lördag och söndag kajak 1,5 resp 1,75 timme.
 

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg