Sjuk
För det första:
Grattis till examen räven!
Idag... Började dagen med halsont... tänkte att det nog blir bättre allteftersom... men jag skippade löpningen idag. Eftersom det har varit strålande väder idag så kunde jag ju inte sitta inne, utan det blev en promenad med start vid Brantbrinks IP, 5,1:an skulle avverkas, gick runt på 56:27 och det kändes faktiskt bättre.
Dagens huvudmission var att köpa soffa, åkte till MIO då vi, finally, enats om en soffa som heter Ateljé. Nu var det "bara" färgen som skulle spikas, våra initiala planer var en ljusgråmelerad, men väl där så tyckte vi att den skulle bli för ljus... nu började vi allvarligt titta på några gröna varianter, helt crazy ...
Helt plötsligt kände jag mig sämre, halsen började värka mer och jag kände mig yr och febrig
Vi bestämde att det inte är läge att bestämma sig för att köpa en grön soffa för 17 fina i febrigt tillstånd. Vid det här laget hade jag dessutom frossa.
Bara att åka hem och bädda ner mig i soffan framför tv:n... trots två filtar så frös jag fortfarande... så nu åkte Ultralite:n fram, med en komf -9 och extrem -27, det skulle nog räcka tänkte jag... för säkerhets skull så tog jag även på mig merinostället
.
Så nu har jag slöglott på handbollen och sett Sverige tokspöa Cuba.
Och nu är jag äntligen varm!
Thomas