Om folk hade läst den andra "miljötråden" om smältande glaciärer innan så hade ni sett att lilla Sverige står endast för 0,09 % av de totala utsläppen på jorden. Då kan man dra slutsatsen att vi gott och väl kan vänta in de andra länderna innan vi lägger mer arbetsbörda på att springa i förväg och visa oss duktiga. Vi orsakar inga mijökatastrofer globalt så vi kan bränna sopor och skit som förr utan att det har nån effekt. Sen att det luktar lite i illa våra närområden är smällar man få ta om man inte vill ha sopsortering som sitt fritidsintresse, men globalt sett är det en piss i rymden. Och några glaciärer lär inte smälta för att vi inte diskar yoghurtförpackningar och står 2 h varje vecka vid återvinningen. Det är infantilt
Inte här för att provocera utan för att lägga fram hur jag skiter i vissa saker i samhället när jag tycker det är onödigt trams som inte gör nån skillnad.
Inte här för att provocera utan för att lägga fram hur jag skiter i vissa saker i samhället när jag tycker det är onödigt trams som inte gör nån skillnad.