Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Om man köpte ver 7 efter att 8:an kom så ska man få gratis koder till 8:an. Annars är det uppdatering som gäller för 75$. Dyrt eller ej?? Jag tycker det är överkomligt.
Jag har köpt en kompass men när jag skall använda den upptäcker jag att man måste ha kartor också. Men så kostar de pengar!!?
Vad jättedumt det är att inte alla kartor är gratis. Förresten borde allting vara gratis, åtminstone för mig, jag har inte så mycket pengar men vill ju ha så jättemånga grejor.
USD 75 blir ungefär 600 kronor.
Hade det varit till en inbyggd navigator i en Volvo hade det kostat drygt 3500 kronor, senast jag kollade. Kartan är exakt densamma.
En kartbok över bara Sverige kostar 200 kronor. Den är inte tillnärmelsevis lika detaljerad, och heller inte "motoriserad".
Kartböcker över alla länderna som finns på DVD:n kostar säkert minst 2000 kronor.
Tycker någon fortfarande att 600 kronor är dyrt tycker jag att vederbörande kan köra med de gamla kartorna.
Köpte v7 för ett år sedan. Konstaterade att den var skapad November 2004.
Detta till trots visar det sig att massor av gator och vägar saknas som tillkommit, bara där jag bor, långt innan Nov2004. Mao har jag betalat massor för en tämligen värdelös produkt. Då borde det vara gratis.....