Canada Goose

Är Canada Goose "inne"

Jag cyklade nämligen förbi en butik där en skylt på dörren förkunnade att "Canada Goose-jackorna förvaras ej i butiken över natten".

Stöldbegärligt tydligen.

Per
 
Handla online.

Hej igen!

Jag köpte den på utförsäljning. Valde billig frakt USD29 som tog ca 5 veckor.

Tänk på att "Staten skall ha sitt". Det blir ett tillägg på MOMS 25% och TULL ca 15% på fakturabeloppet från onlineföretaget.

Jag faxade över mitt Visa-kortnummer för betalning.

/Oleb




Zalt; sa:
Hej!!

Tack för bra tips.Tog det lång tid att få hem jackan ?
Betalade du med kort eller hur gick det till ?

//
E
 
Hur bra/användbara är dessa jackor egentligen? Ser dem aldrig någon annanstans än på Stureplan. De är för stora och tunga att ha med i ryggsäcken som förstärkningsplagg vintertid, och vid isfiske och annan aktivitet ute i vinterkylan är det få plagg som slår skoteroverallen. Rätt eller fel?
 
Men...

MickeD; sa:
Hur bra/användbara är dessa jackor egentligen? Ser dem aldrig någon annanstans än på Stureplan. De är för stora och tunga att ha med i ryggsäcken som förstärkningsplagg vintertid, och vid isfiske och annan aktivitet ute i vinterkylan är det få plagg som slår skoteroverallen. Rätt eller fel?

...de är ju så snygga! Då spelar det ju ingen roll att man ser ut som en spärrballong :)

Kramis bananis
 
Jackorna funkar alldeles utmärkt vid is fiske varmre plagg får man nog leta efter.Skoter overallen är oxå bra men är lite klumpig att ta av och på,bättre att ha en varm jacka med massor fickor att ha prylar i.

//
E
 
Zalt; sa:
Jackorna funkar alldeles utmärkt vid is fiske varmre plagg får man nog leta efter.Skoter overallen är oxå bra men är lite klumpig att ta av och på,bättre att ha en varm jacka med massor fickor att ha prylar i.

//
E

Det stämmer säkert, de fungerar utmärkt vid isfiske och på Stureplan, men på Stureplan fiskar de nog inte, de står nog bara och hänger. Men som någon påpekade tidigare så är de tydligen lämpliga som förstärkningsplagg utanpå kostymen, även om jag tycker att en skoteroverallen borde fungera bra utanpå kostymen också, men det handlar väl om image.
[Ändrat av KLAGER 2002-11-08 kl 06:49]
 
KLAGER; sa:
Det stämmer säkert, de fungerar utmärkt vid isfiske och på Stureplan, men på Stureplan fiskar de nog inte, de står nog bara och hänger. Men som någon påpekade tidigare så är de tydligen lämpliga som förstärkningsplagg utanpå kostymen, även om jag tycker att en skoteroverallen borde fungera bra utanpå kostymen också, men det handlar väl om image.
[Ändrat av KLAGER 2002-11-08 kl 06:49]

Inte helt säker på var jag såg detta... jackan kom i paket med rosa skjorta, en kam och en jättestor burk med hårgelé...
 

Liknande trådar