Canada Goose

Re: Re: Re: Är Canada Goose

pery; sa:
utter; sa:
Utebutiken i Umeå blev rånade på en massa Canada Goose jackor för inte så länge sedan.

Menar du verkligen rånad = någon kommer in och hotar med pistol? Inte vanligt inbrott?

Per

OK, inbrott då. De slog sönder ett skyltfönster och tog ett antal jackor av märket Canada Goose. Sedan försvann de snabbt från platsen. Annars har ju Utebutiken rätt mycket dyra saker, men de ville bara ha dessa jackor.

/Jonas U
 
Det roligaste av allt är det faktum att Canada Goose förra året var "ute". Fjällrävenjackorna var de som var "inne". Klockrent med alla 14-åriga tjejer som var tvungna att byta upp sig. Nu när Intersport har börjat med Marmot verkar det som om det börjar bli inne bland kidsen.
Så då blir väl jag jävligt hipp helt plötsligt antar jag.
repuke.gif
 
plast; sa:
När blir Norröna inne då du som verkar ha koll på modelejonen?

Jag är JÄTTEGLAD och OTROLIGT HIPP i min militärgröna Norrøna Recon - högsta modet!
Kanske skulle lägga ytterrocken och dra den utanpå min kritstrecksrandiga Cerruti... :D

Fast folk brukar kolla in min m/90 värmejacka med, speciellt till smoking nyårsafton 1999, men då var ju inte militärgrönt modefärg...

Ja, jösses...


/Ulf
 
Se det positiva!

En fördel med att sånna här ändå bra plagg köps av trendnissar som förhoppningsvis sedan skänker sakerna vidare till ex. Myrorna där man ofta kan göra fynd.
Har bl.a. köpt en Berghaus gt-jacka i nyskick för 150 kr.

/Per
 

Liknande trådar