Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Anklagelser om fusk mot Johan Ernst Nilson
- Trådstartare Polarnatt
- Start datum
Hur har det gått?
Är äventyret avslutat?
Har någon kommentar kommit angående alla frågor?
Ja, det skulle vara spännande att få reda på. Men tror du verkligen att han kommer att ge nåt svar på några frågor som ställts i denna tråd? Jag tror det inte.
Det är färdigt
Han har ju kommit till Ushuaia.
Och yrar nu runt i Sydamerika för att skaffa filmmaterial till dokumentären.
Är det verkligen klimatneutralt att göra så?
Sen bär det väl av mot Grönland för att "täppa till hålet" som blev där.
Samma Grönland som jag själv snart ska besöka. Ser jag honom ska jag hälsa från Utsidan...
Han har ju kommit till Ushuaia.
Och yrar nu runt i Sydamerika för att skaffa filmmaterial till dokumentären.
Är det verkligen klimatneutralt att göra så?
Sen bär det väl av mot Grönland för att "täppa till hålet" som blev där.
Samma Grönland som jag själv snart ska besöka. Ser jag honom ska jag hälsa från Utsidan...
Hur fungerar egentligen sånt här. Det verkar som att vem som helst snart kan dra igång ett vidunder till projekt och komma undan med vad som helst.
Han har backning av postkodlotteriet, ramlösa, audi t ex. Dessa verkar inte tycka det är negativt på sättet han gör. De har i alla fall inte stått så mycket om det. Eller tycker kanske sponsorerna att all reklam är bra reklam? Då kanske vi ser JEN i väldigt många "expeditioner" i framtiden då.
Han har backning av postkodlotteriet, ramlösa, audi t ex. Dessa verkar inte tycka det är negativt på sättet han gör. De har i alla fall inte stått så mycket om det. Eller tycker kanske sponsorerna att all reklam är bra reklam? Då kanske vi ser JEN i väldigt många "expeditioner" i framtiden då.
Själv har jag för en tid sedan börjat plussa ihop höjdmetrarna jag varje dag går i mitt eget trapphus hemma. Jag betar nu av Seven summits och befinner mig idag ungefär mitt på Denali. Efter seven summits är det dags att ge sig i kast med alla 8000+ arna. Jag räknar iskallt med att kunna genomföra projektet helt utan syrgas eller fasta rep!...
.....Han har backning av postkodlotteriet, ramlösa, audi t ex.... D.
Redan där borde man haja till. Audi!?! Märkligt val av sponsor för en klimatriddare.
Själv har jag för en tid sedan börjat plussa ihop höjdmetrarna jag varje dag går i mitt eget trapphus hemma. Jag betar nu av Seven summits och befinner mig idag ungefär mitt på Denali. Efter seven summits är det dags att ge sig i kast med alla 8000+ arna. Jag räknar iskallt med att kunna genomföra projektet helt utan syrgas eller fasta rep!...
Har ökat svårighetsgraden med spiraltappa, kör oxså unsupported ännu.
Brukar bära både upp och ner dock ej lufttuber.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Mot Alla Odds vs Ingen Grenser | Expeditioner | 27 | ||
bästa bilväg mot grekland, följa med? | Expeditioner | 1 | ||
Mot Asien | Expeditioner | 10 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg