Re: Korrekt!
Cannondale har åtminstone två utpräglade touringcyklar på sitt program, varav en testades för några nummer sedan i "Cycling Plus" för några nummer sedan. Den fick gott betyg 8 av 10.
Om man touringcyklar i Europa så tror inte jag att man behöver vara rädd för att cykla på en hoj med alu.ram om den kommer från en välrenomerad och känd tillverkare som lämnar en betryggande garanti på ramen.
Jag cyklar numer alu.ramad hoj och saknar inte min gamla cr.mo hoj.
Klaus; sa:När det gäller Cannondale och aluminium har dom ett bra rykte och skulle aldrig bygga aluminiumramar om de inte höll måttet. Deras garanti talar sitt eget språk. (Att dom sen inte har en utpräglad långfärdshoj på sitt program kan man ju fundera på)
Cannondale har åtminstone två utpräglade touringcyklar på sitt program, varav en testades för några nummer sedan i "Cycling Plus" för några nummer sedan. Den fick gott betyg 8 av 10.
Om man touringcyklar i Europa så tror inte jag att man behöver vara rädd för att cykla på en hoj med alu.ram om den kommer från en välrenomerad och känd tillverkare som lämnar en betryggande garanti på ramen.
Jag cyklar numer alu.ramad hoj och saknar inte min gamla cr.mo hoj.