Den kommer att handla om mina olika äventyr stora som små.

Jag gillar allt från fjällturer till att grilla korv.

Användarnamn: Jazzy

Intressen: Klättring, Friluftsmat, Vandring, Turskidåkning, Långfärdsskridsko, Litteratur, Paddling, Utförsåkning, Vinterbad.

Vasaloppsleden dag 2

Efter att ha ätit frukost så packade jag min ryggsäck och fortsatte min vandring mot Mångsbodarna. Där fyllde jag på med vatten.

Vandringen fortsatte ner till Tennängstugan, där jag åt lunch och tog en liten vila.

Sedan fortsatte jag vandra mot Risberg, där blev det en liten paus och fyllde på min vattenflaska.

Vandringen fortsätter upp mot Evertsberg, tyvärr så var alla rummen på Bygdegården uthyrda, så jag fick ta mig ner till Axistugan för att sova. Jag var helt slut när jag kommer till Axistugan, där jag träffade på en grupp med glada tyskar. Vi pratade en stund om dit och datt på engelska medan jag åt, och sedan var det dax för att sova.

Sandbäckstjärn.

Segerstad skärgård

Det blev en tur idag ut till Segerstad skärgård efter nattpasset. Det är gött att röra på sig efter ett arbetspass. Även här Segerstad kan man komma ut om man har en funktionsnedsättning, t.ex. sitta i rullstol.

Hammarö Sydspets

Idag på förmiddagen blev det en tur ut till Hammarö sydspets. Det är en tur som är funktionsanpassad. Och man tar sig ut till sydspetsen med rullstol.