löligt stor kniv bara.
Löjligt inlägg
Varför måste det rackas ner på stora knivar så fort chansen ges? Är det för att man är avis för att man själv inte kan hantera en stor kniv? Eller är det moraknivsmaffian som är i farten igen och måste klanka ner på alla som inte gör som en själv? Ganska otrevligt inlägg. Är det svårt att respektera att folk använder grejer som de gillar eller måste alla köra med samma grejer för att bli "accepterad"?
Själv har jag inte den sortens komplex att jag måste klanka ner på andra vid tillfälle för att på så sätt hävda mig själv.
Ursäkta "tonen" här men du är på inget sätt unik med detta utan ganska vanligt beteende på detta forum. Att man hackar på folk som inte gör som "massan".
Vilket är anledningen till att jag lessnat rätt mkt på detta forum efter bara kort tid. Rätt synd för här finns mycket kunskap. Hade bara folk haft vett att respektera varandra hade det varit mycket trevligare här.
OnT: någon påpekade att det var rätt mkt offtopic i denna tråden. Kan väl hålla med och be om ursäkt för min egen del i det hela. Har väl inga direkta tips på säker användning av yxa i skogen. Mer än typ "ha koll på vad du gör, yxa inte runt när du är trött, klanta dig inte och ha inte för bråttom".
Kände väl att den sortens tips inte ger så mycket men ville ändå ge mina reflektioner kring det här med yxa på tur.