kartan stämmer inte längre tyvärr
Kartan stämmer varken med datum eller vägval, Min resrutt från Hörnefors södr om Umeå är som följer Hörnefors - Nordmaling den 3 juli, Nordmaling - Örnsköldsvik den 4 juli, Ö-vik - Docksta eller Höga kusten bron den 5 juli, till Härnösand den 6 juli, Härnösand - Sundsvall 7 juli,
Sundsvall - Gnarp 8 juli, Gnarp - Njutånger 1 mil söder om Hudik) den 9 juli, Njutånger - Söderhamn eller Mohed den 10 juli, Söderhamn/Mohed - Lingbo den 11 juli, Lingbo - Sanviken den 12 juli, Sandviken - Horndal den 13 juli, Horndal - Fagersta den 14 juli, Fagersta - Lindesberg den 15 juli, Lindesberg - Örebro den 16 juli, Örebro - Hjortkvarn den 17 juli, Hjortkvarn - Motala den 18 juli, Motala - Ödeshög den 19 juli, Ödeshög - Huskvarna den 20 juli, Huskvarna - Sävsjö den 21 juli, Sävsjö - Moheda den 22 juli, Moheda - Älmhult den 23 juli, Älmhult - Kristianstad den 24 juli och så förhoppningsvis slutetappen Kristianstad - ystad den 25 juli. Om detta går i lås så ger jag mig själv en bragdmedalj men om det är någon som skulle kunna tänka sig att följa mig en dagsetapp eller flera så är det toppen, slippa tänka på mat, dricka osv. Det är inte heller så långa dagsetapper utan att man lätt kör dem fram o tillbaka om man är lite tränad.