Hej alla, jag tycker det här Träffar-forumet passar bra för tråden, av två anledningar:
1. Vi att kommer att träffas på midsommarlördag.
2. Alla vi hoppas på rätt många träffar mot det andra laget.
Kung Fu eller fotboll?
Läs i det här forumet vad tyskarna förväntar sig av spelet mot det svenska fotbollslaget.
Med många vänliga hälsningar från ett fotbollsgalet land,
/Eder Georg som egentligen är totalt fotbollsointresserad men som ändå inte kunde låta bli att börja den här tråden
P.S.: Igår kväll upplystes jag först tio i sex av en postbetjänt att det stod 3:0, jag hade inte följt spelet. Men eftersom hennes ansikte inte sken upp när hon sa det, frågade jag lite försiktigt: Jaha, tre-noll, jaja...för...oss? Förmodligen trodde hon senast då att jag var världens mest oinformerade människa.
P.P.S.: Bruno är fortfarande på fri fot!!
1. Vi att kommer att träffas på midsommarlördag.
2. Alla vi hoppas på rätt många träffar mot det andra laget.
Kung Fu eller fotboll?
Läs i det här forumet vad tyskarna förväntar sig av spelet mot det svenska fotbollslaget.
Med många vänliga hälsningar från ett fotbollsgalet land,
/Eder Georg som egentligen är totalt fotbollsointresserad men som ändå inte kunde låta bli att börja den här tråden
P.S.: Igår kväll upplystes jag först tio i sex av en postbetjänt att det stod 3:0, jag hade inte följt spelet. Men eftersom hennes ansikte inte sken upp när hon sa det, frågade jag lite försiktigt: Jaha, tre-noll, jaja...för...oss? Förmodligen trodde hon senast då att jag var världens mest oinformerade människa.
P.P.S.: Bruno är fortfarande på fri fot!!