Det är ju därför att det är så trevligt med den nya tyska nationalglädjen. De målar sig svart rött gult, de hissar flaggor, de har svart röda gula kläder. För några år sedan höll nationalsymbolerna på att knyckas av högerextremisteran och det i ett flertal länder. För Schweizarna, som i sig gärna flaggar, bröts tabut till stor del av Lewis som hittade en häftig design tycke de och 'DJ bobo' vilken drog på sig deras tröja på en konsert.
Fram för fler tyska färger. När kommer äntligen Frau Märkel en match iklädda en tysk t-shirt? Men som 'möchtegernschweizer' hoppas jag innerligt att den den nordligaste kantonen åker ut så snart som möjligt. Kanske köper jag mig dock en tysk flagga som jag kan hissa när ni lyckas slå finnarna i hockey
Fram för fler tyska färger. När kommer äntligen Frau Märkel en match iklädda en tysk t-shirt? Men som 'möchtegernschweizer' hoppas jag innerligt att den den nordligaste kantonen åker ut så snart som möjligt. Kanske köper jag mig dock en tysk flagga som jag kan hissa när ni lyckas slå finnarna i hockey