Ved

Nu när peter slutat skjuta från höften, i varje fall fram till hösten. Då kommer hans sidekick och plockar upp bössan och börjar skuta hej vilt.
Näj skogstoker ta och sikta och skjut så att man kan ta åt sig, Gillade peters inlägg bättre, de gav i varje fall en diskussion. Även om han sköt lite desperat så var det helt klart vem han ville träffa.

en provocerande tråd provocerar inte värst mycke när provokatören erkänt sitt syfte.. det hjälper inte hur skogstokiga vissa är....

jag är benägen att hålla med, tror många av oss "överdriver" våra åsikter för att hålla liv i diskusionerna, det blir roligare då..
ICKE! Jag overdriver aldrig i andra syften an for att visa att jag har overdrivet ratt!

Nämen titta även i detta underforum finns en grillpinne-diskussion :). Privata skogsägare kan se ett värde i en björk, kanske den privata skogsägaren länge har planerat att slöjda en mycket vacker grillpinne av just den björken. Tänk så sur han blir när han ska till att såga ner den och märker att någon annan har tagit sig rätten att såga ner den "obetydliga" björken. :(
Ja... som blivande skogsagare sa ar iaf jag glad om nagra hundra korvsugna stockholmare kommer och hjalper mig roja sly genom att skara sig bade en och tva grillpinnar var. Nar gjorde nagon senast grillpinne av en viabel tallplanta?

Ja... som blivande skogsagare sa ar iaf jag glad om nagra hundra korvsugna stockholmare kommer och hjalper mig roja sly genom att skara sig bade en och tva grillpinnar var. Nar gjorde nagon senast grillpinne av en viabel tallplanta?

vi återkommer till dig om några år när allemansrätten om och om har missbrukats på dina marker.. själv skulle i princip aldrig neka någon som frågade men ingen frågar..

vi återkommer till dig om några år när allemansrätten om och om har missbrukats på dina marker.. själv skulle i princip aldrig neka någon som frågade men ingen frågar..

Som "retired" provokatör (tills hösten) lutar jag mig bakåt med en skummande pilsner i näven...

Bilagor

• imagesxd.jpg
    imagesxd.jpg
    1.5 KB · Visningar: 272
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Karpaterna.se Klyva ved på vandring Utrustning allmänt 38

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg