Varför ser du inte till att den där Hotellove kommer med i vårt glada gäng?Anmälan: 9/7 Lördag.
Ska ut med Hotlove i hans nya, stora båt och förhoppningsvis ta en snipa!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Jo, nog fick jag flera napp men min enda fångst blev en liten abborre, mer i Lennarts storlek för katterna än Pegasen senaste vackra fångst. Metade på djup mellan 0.5-3.0 meter och grupperade om till en smalare del av Svartån där jag metade på maxdjupet ca 1 meter och fick min fina Borre som gömde sig i skuggan under en klibbal.....
Angnade enbart med mask idag. I morgon tänker jag köra bottenmete... Kanske på samma fina ställe jag fann i dag....
Support till ingen nytta! Broder laidback....
Jo, nog fick jag flera napp men min enda fångst blev en liten abborre, mer i Lennarts storlek för katterna än Pegasen senaste vackra fångst. Metade på djup mellan 0.5-3.0 meter och grupperade om till en smalare del av Svartån där jag metade på maxdjupet ca 1 meter och fick min fina Borre som gömde sig i skuggan under en klibbal..... Visa bilaga 39401Angnade enbart med mask idag. I morgon tänker jag köra bottenmete... Kanske på samma fina ställe jag fann i dag....Visa bilaga 39400
Visa bilaga 39402
Se där ja! Det finns ål i Svartån så att du vet. Hur det är med beståndet nu vet jag inte. Jag var in 10-talet gånger men lyckades aldrig lura någon. Nattfiske!
Är det brorsan som sitter och småler?Jo, nog fick jag flera napp men min enda fångst blev en liten abborre, mer i Lennarts storlek för katterna än Pegasen senaste vackra fångst. Metade på djup mellan 0.5-3.0 meter och grupperade om till en smalare del av Svartån där jag metade på maxdjupet ca 1 meter och fick min fina Borre som gömde sig i skuggan under en klibbal..... Visa bilaga 39401Angnade enbart med mask idag. I morgon tänker jag köra bottenmete... Kanske på samma fina ställe jag fann i dag....Visa bilaga 39400
Visa bilaga 39402
Är det brorsan som sitter och småler?
Jo visst är det han... Han gör fan inte många knop....
Jag gjorde precis en hälsocheck på min mask. Tror att dom har fröset ihjäl i brossans kylskåp. Nu är jag bedrövad och måste finna en plan B för morgondagens fiske ... Spinnfiske eller deg.....
lol
Ibland måste man skaffa en ny mask.Jag gjorde precis en hälsocheck på min mask. Tror att dom har fröset ihjäl i brossans kylskåp. Nu är jag bedrövad och måste finna en plan B för morgondagens fiske ... Spinnfiske eller deg.....Visa bilaga 39403 lol
Ibland måste man skaffa en ny mask.
Den är ju ny.... Finns ingen bra kvalitet nu för tiden... Undrar om jag kan reklamera.....
Du får väl satsa på en sådan där plastmask...Den är ju ny.... Finns ingen bra kvalitet nu för tiden... Undrar om jag kan reklamera.....
Du får väl satsa på en sådan där plastmask...
Nä, cybermask och annat artificiella beten funkar bara i Norge. Fråga mig inte varför......
Blir ett litet metepass i morgon
Rapport 9/7: 4st. (längsta 75cm)
Var lite orolig att jag skulle få en snipfri vecka, men ordningen är nu återställd!
(veckans total: 4st + 4st abborrar)
Var lite orolig att jag skulle få en snipfri vecka, men ordningen är nu återställd!
(veckans total: 4st + 4st abborrar)
Ha, ha! Hotell-Ove...... Projektet är pågående, men han är envis och tjurig som få!Varför ser du inte till att den där Hotellove kommer med i vårt glada gäng?
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg