Det har inte jag heller gjort.Jag har inte hittat någon koppling mellan Hogfish och Sanktepersfisk.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Ok, den kommer inte på mitt matbord denna gången. Den var full av taggar på rygg och mage.Grattis Anders till en sällsynt fiskart. Tydligen ska den vara god att äta av de som jag har läst.
Ok, den kommer inte på mitt matbord denna gången. Den var full av taggar på rygg och mage.
Ja, jag såg det på fotot i boken!
Nyponsoppa är både nyttigt och gott.Anmälan: Söndag 18/4.
Hittat en ny liten sjö, mitt ute i ingenstans och behöver nog bara släpa båten ett par meter.
Frågan är bara vilken soppa man ska dopa sig med?!
Åkte ut på fjorden kl 07.00.
Helt stilla bara ett par fåglar som störde freden.
Satt och meta efter plattfisk med räka.
2st plattfiskar och en knot blev det.
Det var så varmt i solen att man inte klarade kasta. Men låg och sola, medan man lyssnade på småvågorna som dunka i båten.
fick 2 Tim fiske. Sedan var det på lördags handling!!
Det var så varmt i solen att man inte klarade kasta. Men låg och sola, medan man lyssnade på småvågorna som dunka i båten.
Bilagor
Fina bilder! Jag antar att det här var utom tävlan då du ju redan rapporterat två resultat (tis- och fredag) den här omgången.Åkte ut på fjorden kl 07.00.
Nej! Detta var ingen påmeldt fiskedag.Fina bilder! Jag antar att det här var utom tävlan då du ju redan rapporterat två resultat (tis- och fredag) den här omgången.
Hoppas få en fiskedag på måndag. Nu har vi kanon fina dagar.
fjorden ligger som en spegel, sol från klarblå himmel.
Små vak från fisk, kanske man skal börja dörja efter lax/öring?.
Eller så sparar jag dom till gästerna kommer ( hoppas jag) i sommar!!👍
skit fiske!!
En fin tanke, men jag har en stark känsla av att fisken i din fjord räcker åt oss även om du skulle unna dig en eller annan lax. Skön att vädret återgått till det normala.Eller så sparar jag dom till gästerna kommer ( hoppas jag) i sommar!!👍
Fint!Blev PB på regnbåge idag, 67cm/4400g +1 på 1510g = 12pVisa bilaga 35634
Vad tog den på?
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg