Visserligen återstår det tre omgångar men jag kan hålla med dig om att det inte är sannolikt att någon lyckas putta ned Lennart från tronen. I år...Grattis till årets vinnare!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Det ser svårt ut,att någon fiskar i kapp Lennart i 2020.
Men hoppas 2021 blir mitt år. 🎣🎣🎣
kanske man ska börja fiska efter flera arter.
Nu blir det oftast efter matfiskar.
Inför 2021 hoppas jag att få spöa dig åtminstone den första veckan i augusti och på din hemmaplan.Det ser svårt ut,att någon fiskar i kapp Lennart i 2020.
Innan vi ger oss in i diskussioner och spekulationer för fiskesäsongen 2021, tänkte jag ge mig ut på en liten fisketur, troligen årets sista för mig.
Det blir en liten sjö, ganska grund, gott om vass, har provat sjön en gång tidigare, då fanns det i alla fall några snipor, finns en liten ö i sjön, runt ön kanske det kan stå några abborrar.
Men mest siktar jag på lite lugn och ro från luciafirandet, och en o annan pipa, och lite soppa, och lite dryck.
För tydlighetens skull: Anmälan Söndag 13/12.
Det blir en liten sjö, ganska grund, gott om vass, har provat sjön en gång tidigare, då fanns det i alla fall några snipor, finns en liten ö i sjön, runt ön kanske det kan stå några abborrar.
Men mest siktar jag på lite lugn och ro från luciafirandet, och en o annan pipa, och lite soppa, och lite dryck.
För tydlighetens skull: Anmälan Söndag 13/12.
Jag ligger lågt denna vecka men börjar ni flåsa mig i nacken får jag väl dra ett pass på Marstrand. För övrigt hoppas jag på lite is denna vinter även om det ser mörkt ut för tillfället.
Mld på en fisketur idag.
Jag fick inte upp något igår. Hade några hugg men var lite för snabb med krokningen några gånger och tappade några gånger.
Men min kompis fick en av målarterna, någon plattfisk. Och även några simpor(?) varav en var lika rund om magen som huvudet var stort.
Men min kompis fick en av målarterna, någon plattfisk. Och även några simpor(?) varav en var lika rund om magen som huvudet var stort.
Bilagor
Vilken av skönheterna kommer att pryda julbordet?
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg