Jaha. Der har vi enda en som prøver å stemple de som er kritiske til klimahysteriet som useriøse, ikke objektive, og at det er bare 1% tvil, deres skrifter er å regne for Kalle-Anka historier og det er ingen kvalitet på deres arbeide.
Men du, du som er så seriøs, hvorfor svare du kritikken så useriøst som du gjør? Det er jo bare en sammenhengende nedvurdering av hva andre mener i ditt svar. I Norge kaller vi slikt for et God dag mann - Økseskaft svar
http://folkeeventyr.no/god_dag_mann_oekseskaft/ Jeg sjekket linken din, men fant ikke mye som hadde relevans til denne debatten. Men det er selvsagt fordi jeg ikke forstår noen ting av seriøs forskning, dumme meg.
Men du som er så klok, kan du svare på et par spørsmål? Er det sant at iskjerneprøver fra Grønnlandsisen viser at temperaturen på jorden har steget og sunket gjennom tidene, og at temperaturen stiger i noen hundre år og SÅ følger stigning i Co2? Dere som tror på klimahysteriet hevder jo at Co2 er det som får temperaturen til å stige, gjør dere ikke? Da burde jo stigning i Co2 komme før stigning i temperatur.
Og hvor mye har temperaturen steget de siste 16 årene?
Dine seriøse forskere forutsa i 1990 at vi i år 2010 ville ha minst 50 millioner klimaflyktninger fra klimaødelagte områder, hvor mange ble det?
Huff da, det ble visst tre spørsmål, men det klarer sikkert en seriøs kar som du!