varför klagar man så¨mycket på just dessa?

Frågan var:
Jag begriper inte varför just dessa tre alltid är extra kritiserade.
Som att övriga butiker,tidningar och tält ska vara så mycket bättre;eller???

BTW, jag har två Hillebergtält är nöjd med dem och struntar i hur många utmärkelser de fått eller inte fått. Det viktiga är ju att jag har tält jag är nöjd med till ett pris som var rätt för mig. Idas hade jag troligen köpt ett Ringstind istf mitt Akto då det är 190 cm högre Men gjort är gjort och jag trivs med mitt Akto också.

??????????????
Ar det ett försök att svara pa frågan eller vad?

Varför ska man göra det?

för att du får inte andras respekt om du inte förtjänat den. detta är ett diskussionsforum det bygger på att man diskuterar. Att då hacka ner på ett företag kan lätt misstolkas. om man visar att man har mer än en åsikt och är beredd att ta del av debatten så får man mer respons. Men vill du inte så kan ingen tvinga dig.

för att du får inte andras respekt om du inte förtjänat den. detta är ett diskussionsforum det bygger på att man diskuterar. Att då hacka ner på ett företag kan lätt misstolkas. om man visar att man har mer än en åsikt och är beredd att ta del av debatten så får man mer respons. Men vill du inte så kan ingen tvinga dig.

Men frågan är ju inte om en eventuell lobbyist får respekt eller inte, eller upplever sig respekterad, frågan är om han lyckas påverka eller inte.

Om vanliga Svensson-Nisse och Stina läser det och påverkas så räcker det. Sedan om några nördar på utsidan ser annat så spelar det ingen roll, det är ett pris man betalar.

Johannes, ta del i debatten, och inte bara i Hillebergdebatten. Visa att du har mer åsikter än att Hilleberg är dåliga. Det är bästa sättet att visa vem du är och vad du tycker.

BTW, jag har två Hillebergtält är nöjd med dem och struntar i hur många utmärkelser de fått eller inte fått. Det viktiga är ju att jag har tält jag är nöjd med till ett pris som var rätt för mig. Idas hade jag troligen köpt ett Ringstind istf mitt Akto då det är 190 cm högre Men gjort är gjort och jag trivs med mitt Akto också.

Håller med. Trovärdighet i Hillebergskriget kan man få genom att delta i helt andra diskussioner och bli bekant med forumpopulationen.

(Om Ringstind är 190 cm högre än Akto så blir jag också nyfiken. Ståhöjd liksom :))

haha.. fantastiskt, den här tråden börjar bli riktigt underhållande..

det är som en relation, man börjar att försiktigt känna på varandra, trivs man ihop så blir det en långvarig relation, trivs man inte ihop så går man skilda vägar, så enkelt är det..

Men frågan är ju inte om en eventuell lobbyist får respekt eller inte, eller upplever sig respekterad, frågan är om han lyckas påverka eller inte.

Om vanliga Svensson-Nisse och Stina läser det och påverkas så räcker det. Sedan om några nördar på utsidan ser annat så spelar det ingen roll, det är ett pris man betalar.

Vet inte vad du är ute efter. men lycka till. jag slutade just bry mig

Bra, Johannes74, det behövs fler som du, som först ägnar fem inlägg åt att kategoriskt yttra en enda ståndpunkt, och sen ytterligare tio åt att försvara din rätt att ha den.

Hur heter det nu? Jag kan ha fel åsikt, men jag är beredd att dö för att hävda den? Eller var det min rätt att hävda den?

Jag skulle inte betalt vad mitt Nallo kostar i aff'ären idag. Jag tycker att priset stuckit i väg lite för mycket det sista. Dessutom köpte jag det på en av Get Outs kampanjer.
Men jag är faktiskt oerhört nöjd med tältet. Kvaliteten är utmärkt. Funktionen likaså.
Hillerbegs support har inte inte testat. Men jag har bara hört positivt om den från andra. Bortsett från Johannes i denna tråden då.

Utemagasinet läser jag på biblioteket. Köper ytterst sällan några tidningar.

Naturkompaniet är ju bra på det sättet att de finns överallt. Det negativa är ju att de kan ha ett ganska enkelriktat sortiment och att de är dyra....

Vet inte vad du är ute efter. men lycka till. jag slutade just bry mig

Förresten, är det inte så att vanliga svenssonmanniskor tycker att personer som skrivit hundratals inlägg är knäppjökar och man inte bryr sig? För vanliga svanssons tror jag det är mer trovärdigt med med ett lite mer normalt antal inlägg, man är ingen nörd.

Vem vet, i morgon kanske den här identiteten är död for ever och sen ploppar det upp något nytt. Eller så skriver jag x antal tusen inlägg och är med i debatten. Who knows.

Men den stora fragan kvarstar, ar jag ett foretag eller inte?
Och vad vill jag?

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Fiskens Hur nära bostaden får man tälta? Allmänt om friluftsliv 143
jojjebros Hur spenderar man sitt friskvårdsbidrag i naturen? Allmänt om friluftsliv 33
Daikaruus Hittar man en digital / online karta någonstans Allmänt om friluftsliv 18
Granitbitarn Vilken sida ska man gå på? Allmänt om friluftsliv 147
monsterguden Värmeplagg om man fastnar, dunjacka ett måste? Allmänt om friluftsliv 10
Fjällkjell Vart kan man köpa en sån här? Allmänt om friluftsliv 6
Mediana Tips på tältplatser man kan tas sig med bil Allmänt om friluftsliv 6
fritänkare Vad händer om man lägger en roddbåt på stadens mark? Allmänt om friluftsliv 7
Ösoola vart kan man ett par solladdade trådlösa hörlurar? Allmänt om friluftsliv 3
Miss Yster Hur blir man känslomässigt bekväm med att sova i tält? Allmänt om friluftsliv 74
turbo100 Var börjar man nu i vinter??? Allmänt om friluftsliv 28
andflygh Vart skriver man om... Allmänt om friluftsliv 1
saraabeiramar Fjälltur i december- vart kan man åka? Allmänt om friluftsliv 2
camoscio Forumfrågor - ska man bry sig om att svara? Allmänt om friluftsliv 47
greenfish Hur gör man upp en säker eld i en torr skog? Allmänt om friluftsliv 38
killroy04 Saker man ska göra innan man dör. Allmänt om friluftsliv 19
Crimper Man fast utanför Nikka Allmänt om friluftsliv 11
Noatun. "For every man of action" Allmänt om friluftsliv 6
avslut120813 Vad får man inte missa i Norge? Allmänt om friluftsliv 16
Teknikern Och så sitter man där och velar IGEN! Allmänt om friluftsliv 15
överlev92 Vart ska man börja? Allmänt om friluftsliv 4
Argusgranskare Björntätt i Funäsfjällen?Kan man ha hunden med sig längre? Allmänt om friluftsliv 37
nermander Scam i skogen? (Anklagad för vedstöld bara för man kör med släp) Allmänt om friluftsliv 9
desireman Fixar man att gå från Nikkalukta till Kebnekaise fjällstation på en dag? Allmänt om friluftsliv 15
Helmetrock Jobb på Svalbard, vad hittar man på? Allmänt om friluftsliv 40
Charli28 Får man tälta på stranden? Allmänt om friluftsliv 18
Vägslav Vad får man inte missa i Rom? Allmänt om friluftsliv 10
MartinGbg Sommarsemester i Dalarna - vad får man inte missa? Allmänt om friluftsliv 19
NattaZatta Tips när man har med hunden på färd Allmänt om friluftsliv 7
Leffe357 Man kan klara sig på lite Allmänt om friluftsliv 6
crilee Vad ska man hitta på i November! Allmänt om friluftsliv 22
moerne Vad gör man på väg norrut? Allmänt om friluftsliv 17
tompa_m Var ska man vandra, Sarek, Kungsleden eller kanske... Allmänt om friluftsliv 4
Om man parar vasaloppet med fjällräven classic så får man Allmänt om friluftsliv 2
veni Mycket folk i fjällen, hur upplevde ni det? Allmänt om friluftsliv 20
veni Hur mycket ska ett tält klara? Allmänt om friluftsliv 18
Jojosurf Therm-a-Rest NeoAir Xtherm - Varför så olika? Allmänt om friluftsliv 7
hereinsweden Hur mycket vatten? Allmänt om friluftsliv 7
joanna "Tänk att det ska behöva vara så här!" Allmänt om friluftsliv 32
Moxer NRKs "Ut i naturen" mycket bättre än SVT Allmänt om friluftsliv 7
hassex Så kan det gå när inte Mamma är med Allmänt om friluftsliv 20
Webb med mycket produktbilder Allmänt om friluftsliv 1

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg