Vandringskompisar?

Även jag letar efter en vandringskompis, är 58år och ska ut veckan 35/36. Har tänkt att vandra Rago NP sedan med buss till Drag, båt till Hellmobotn och fortsätta vandringen via Nordkalotten och avsluta i Sörfjorden. Min man kan/vill inte och det hade varit roligare att gå med någon.
Mvh Veni

Även jag letar efter en vandringskompis, är 58år och ska ut veckan 35/36. Har tänkt att vandra Rago NP sedan med buss till Drag, båt till Hellmobotn och fortsätta vandringen via Nordkalotten och avsluta i Sörfjorden. Min man kan/vill inte och det hade varit roligare att gå med någon.
Mvh Veni

Hej!

Jag skulle gärna hänga på låter jätte kul och jag vi är ju i samma sitts med män som inte har riktigt samma intresse/ambition/möjlighet men att det är roligare att dela sina upplevelser med någon.

Just dessa två veckor har jag nog inte möjlighet att få ledigt från jobbet dock. Men vi kan väl hålla kontakten vore jätte kul om vi kan hitta andra veckor/äventyr, jag är öppen för förslag. Hoppas vi kan hitta på någe.

MVH

Jag skulle gärna hänga på låter jätte kul och jag vi är ju i samma sitts med män som inte har riktigt samma intresse/ambition/möjlighet men att det är roligare att dela sina upplevelser med någon.

Just dessa två veckor har jag nog inte möjlighet att få ledigt från jobbet dock. Men vi kan väl hålla kontakten vore jätte kul om vi kan hitta andra veckor/äventyr, jag är öppen för förslag. Hoppas vi kan hitta på någe.

MVH

Hej, ja det kan vi göra. Vad har du för mailadress?
Mvh Veronika

Hej

Jag är gärna med om någon vill göra en lagom 3-4dgr tur . Jag är 39år och har vandrat tidigare men det är några år sedan.

hälsningar
Kimmo

Uppdatering

Jag uppdaterar tråden med samma svar som jag skrivet i fyra andra i ämnet vandringssälskap.

" Jag kommer rikta in mig på vecka 31-32.

Följa Kungsleden från Abisko ner till Singistugorna.
Från Singi till Kebnekaise fjällstationen och kanske en topptur till Kebnekaise dagen efter.
Eller om vädret är bra fortsätta från Singi på Durlings led genom kaffedalen upp till Kebnekaise och ner Västra leden till Kebnekaise fjällstation.
Vidare till Nikkaluokta.

Tanken är att tälta med hunden och med möjlighet att övernatta i stugorna.
Åka tåg från Göteborg (måndag kanske) via nattåg från Stockholm.
Kanske en natt i Abisko innan avfärd.
Beroende på väder och humör, vandra 7-9 dagar.
Sedan nattåg hemåt igen.

Jag är flexibel om det kommer andra förslag "

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Klockren Ninja Två töser söker vandringskompisar. Fjällvandring 3

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg