Idag kom det ett paket på posten. Addnature levererar snabbt och bra som alltid!
Min beställning innehöll ett par Icebug Gripmaster (EU 46), Buggrip och en Silva kompass.
Allt var fint nedpackat i skokartongen. Direkt när jag tog upp dem så kändes de så jävla välgjorda och vara av riktigt bra kvalitet. Hela konstruktionen känns väldigt stabil och robust. Den vanliga mönstringne är nått av det grövsta jag har sett på en lågsko.
Chansade ju lite på storleken, men efter första prövningen så kändes det riktigt bra! Har dock ett sår på min högerfot så har inte hunnit prova dem ordentligt ( eller utomhus). Prövade med en tunn och en tjockare strumpa tillsammans, för det är så jag kommer att gå under vandringen. Har inte fått mina Sealskinz ännu, men de bör komma i dagarna ^^
Att Buggrip (påsättbara dubbar) finns gör ju att denna skon är helt perfekt efterssom man kan sätta på dem vid behov. Dessa var också av väldigt bra kvalitet ser det ut som, en fin bärpåse följde med ^^. Fick för mig att de var tillverkade i nån hårdare plast, men det visade sig att de är helt lösa och elastiska i konstruktionen. Först trycker man fast dem på fronten av skon, sen drar man riktigt hårt och dem om hälen (en del pill krävs för att få dem att sitta på ordentligt, nått att träna på ifall man vill använda dem i tävlingsyfte).
Så fort min fot är någorlunda okej så drar jag ut en sväng med packning och känner hur det känns. Ska kontrollera att storleken är 100 % innan jag drar ut också, för nått säger mig att de lätt kan bli skitiga om man ska testa dem ordentligt!
Ifall någon har någon fråga eller vill ha fler bilder så hjälper jag gärna till med det. Ser gärna att så många så möjligt köper denna trevliga sko!