avslutad210712
Gäst
Har gått i ITAB's packaway men i veckan köpte jag ett par Haglöfs LIM Ultimate byxor (på rea såklart *L*). Inte därför att jag är direkt missnöjd med Packaway-stället som sådant men vill ha ett par byxor med dragkedja i benen så det går fort att ta på och av dem. Lite less efter sommarens korta intensiva regnskurar där jag tagit av mig kängorna och på med byxorna bara för att upptäcka att det efter 10 minuters regnande slutar att regna. Kommer eventuellt att byta jackan mot Haglöfs Titan jacka för att få en lätt jacka med ventilation under armarna eftersom jag tror att det är viktigare än vilket material det är i kläderna. Att det blir Haglöfs nuförtiden för min del beror såklart på att jag har en Haglöfs Outlet-butik 4 mil hemifrån. Kan också tänkas att jag fortsätter med min Packaway-jacka för så dålig är den inte. Tidigare gick det bra att få på sig byxorna med kängorma på men efter ett byte av underdelen på kängorna så får jag dra lite för hårt för att det skall kännas riktigt bra.