-
Om "Fritt Forum"
Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.
OBS!
Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Väger nu 69.4kg! :o)
- Trådstartare kebabbert
- Start datum
Skryt lagom du
/ En som gått från 94 kg till 89 kg sen jul
Grattis! Visst är det kul? Man känner sig verkligen peppad! Hur gjorde du? Vi kan utbyta erfarenheter.Skryt lagom du
avslutad210712
Gäst
Har gått ner från 94 till 78 fast det tog drygt ett halvår MEN ytterligare ett halvår efter har jag inte gått upp i vikt.
Ja visst är det kul.Grattis! Visst är det kul? Man känner sig verkligen peppad! Hur gjorde du? Vi kan utbyta erfarenheter.
Man skulle kunna säga att jag började redan i november, med styrkteträning varje dag, samt löppass ett par gånger i veckan. Dock gick jag inte ner i vikt, vilket jag tror berodde på att jag delvis ersatte fettet med muskler.
Men den mest drastiska skillnaden blev men min nuvarande metod, dvs ganska lite med mat (3 mål om dagen med normala portioner), stor kaloriförbrukning där jag har gymnasiepraktik nu (handel/varuplock/lager), och 1 timmes löpning eller snabb gång i lutning på löpband (oftast kombinerat) varannan dag, ca 900 kalorier förbrukas varje gång iallafall.
Har uttökat träningen med att köra core-pass ett par gånger i veckan också.
Det är väl så det ser ut nu. Otroligt skönt att inte vara slut efter en dag på jobbet!
Hur är din historia då?
Jag vägde 78kg den 12/7 och 67kg den 14/7...
Prova att föda barn grabbar! Då kan man tala om viktminskning i snabb fart.
Jag vägde 78kg den 12/7 och 67kg den 14/7...
Sötare resultat på bantning kan man knappast tänka sig!
Hyfsat OT men ändå.
Tack!
Och växer gör de...
...så nu kan man hänga med mamma på äventyr, även om man blir lite trött ibland.
Tack!
Och växer gör de...
...så nu kan man hänga med mamma på äventyr, även om man blir lite trött ibland.
Grattis! Visst är det kul? Man känner sig verkligen peppad! Hur gjorde du? Vi kan utbyta erfarenheter.
2 veckor i Sarek brukar ge resultat både för mig och sambon :-D, sen är det "bara" att bibehålla formen....
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg