Jag är äventyrlig av mig och vill gärna göra en massa saker. Ni vet nog hur det känns när man bara vill iväg på ett riktigt roligt äventyr. Jag gillar äventyr i "backpacker"-stil, vandra, cykla, paddla mm. Jag är inte så mycket för bargsklättring. Jag skulle gärna vilja bara ta ett år och vandra, cykla, lifta runt i världen. Men jag vill inte bara lämna alla (speciellt hunden) så länge. Så det jag har tänkte är att man kör 1-2 veckor åt gången och istället för att bara gå runt och se vart man hamnar så bestämmer man sig innan vart man ska vistas.
Helst skulle jag gärna ta med mig hunden och gå vandra i något år men det blir ju problematiskt, Det förstår tillochmed jag.
Hur kan man göra? (om ni har något annat förslag än min 1-2 veckor åt gången idé)
Men annars, Vad kan man göra? (som inte tar så lång tid men ändå ger en minnesvärd upplevelse.)
Helst skulle jag gärna ta med mig hunden och gå vandra i något år men det blir ju problematiskt, Det förstår tillochmed jag.
Hur kan man göra? (om ni har något annat förslag än min 1-2 veckor åt gången idé)
Men annars, Vad kan man göra? (som inte tar så lång tid men ändå ger en minnesvärd upplevelse.)