Alltså, jag blir helt chockad av att se hur du uppför dig Mickael. Jag följde ditt "projekt" från det att du började skriva om det här på Utsidan men förvånades på din sida och dina inlägg över hur synd du verkade tycka om dig själv för att du inte hade några sponsorer och inga pengar för ordentlig utrustning.
Självömkan är ju ett superbra sätt att skaffa sponsorer, eller? Tror inte det. Tyckte bara det hela blev rätt patetiskt. Du funderade aldrig på att istället för att be om pengar för att betala tågbiljetten upp till Kiruna och övrig utrustning som du behövde, prova på ett gammalt beprövat sätt, nämligen att spara ihop pengarna själv?
Vad du verkade mest intresserad av var att få andra att pröjsa för ditt rekordförsök vilket också tydligt syntes i dina inlägg och på hemsidan. Med tanke på hur du har uppfört dig efter brytningen av försöket så tror jag knappast att någon i detta avlånga land är villig att i framtiden sponsra dig, varken privatpersoner eller företag.
Faktum är ju att till och med Lars på Maxim ställde frågor om hur det gick för dig i din gästbok men möttes utav total tystnad och arroganta svar. Detta var dessutom din största sponsor!
Om du från början i min ögon varit ansedd som en kille med visioner och mål så har du nu sjunkit till botten, än mer de senaste dagarna i och med denna tråden.
Så, sälla mig nu till den skaran som du tror inte har något liv utan istället har vigt sig åt att nedvärdera och kritisera dig!
PS. Jag står dessutom för mina åsikter och om du nu vill träffa en av dina kritiker face to face så är det bara att styra kosan mot Karlstad. Maila mig innan så kan du få mitt telefonnummer!
// Andreas