Mickael, Mickael... nu börjar jag ledsna på dig eller riktigare din attityd. Ditt uppträdande på denna sida rättfärdigas på intet sätt av vad personer skrivit på din hemsida. Dessutom tycker jag du trasslar in dig bak och fram... Och ödmjuk, ja det avgörs nu inte av dig själv, det avgörs av oss som du interagerar med.. Och tyvärr anser jag du fallerar där. Fullständigt respektlöst att kalla folk för idioter.
Varför skriver du här för att få hjälp med sponsorship, sedan avfärdar du sponsorernas betydelse (du själv är ingen sponsor
), samtidigt som du inte är intresserad av uppmärksamhet men ändå på fullständigt eget initiativ lagt upp en hemsida etc etc... Att göra detta av välvilja och ren omtanke om dina medmänniskor... och sedan inte ta hand om dem när de svarar upp på din "omtanke", istället avfärda dem som idioter?
Ödmjukhet innebär att du tar till dig och lär dig! Samt respekterar människors olikhet. (Och du, Herr Karlholm har allt erfarenhet... både av cykling samt av kommunikation och utövad ödmjukhet!)
Din ambition var beundransvärd, genomförandet fallerat och ditt sätt att hantera (din egenpåbjudna!!!) uppmärksamhet fullständigt bedrövlig och slutligen ditt sätt att bemöta vårat intresse, våra undringar etc... beklagansvärt och synnerligen klandervärt.
Vill härmed önska dig lycka till i växandet som människa (du är väldigt ung). Både genom att ta till dig av alla diskussioner (utan att ständigt gå i svaromål!) och genom att lära av cylingsäventyret
Jag tror du grejar cyklingen och hoppas du ordnar växandet som människa!
Med detta avslutar jag mitt engegemang i Mickaels äventyr för denna gång. Kommer följa nästa äventyr med spänning om du nu visar din ödmjukhet i verkligheten.
Väl mött (168 mil GBG-Kiruna, 12.5 dagar i somras
)
Niklas