Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
träningsgrupp
- Trådstartare Pigge2
- Start datum
Tina, jag anmäler mig. Det finns en hel del som jag skulle vilja förbättra vad gäller min klättring, och jag tror att du har en hel del knep att lära ut.
Jag håller med Hultman, tre utsedda tränare, inga problem.
Hultman föresten, du har ju sagt att du skall göra comeback så fort du har tappat nagra överflödiga kilon. Hur går det, nere på 75 än?
Jag håller med Hultman, tre utsedda tränare, inga problem.
Hultman föresten, du har ju sagt att du skall göra comeback så fort du har tappat nagra överflödiga kilon. Hur går det, nere på 75 än?
det handlar numera mer om proportionerna fett/muskler än en fixering vid det magiska 75 kilos strecket (som iofs närmar sig).
viktväst låter inte så dumt Harald- det har jag faktiskt funderat på ett par ggr men det har aldrig blivit av att jag testat
att jag inte krimpat på tre månader beror mest på att jag inte haft (tagit mig) tid att klättra ens så mkt att jag skulle kunna upphålla nån form av miniminivå det tråkigaste jag vet är att känna att jag utvecklas på till det sämre
/e
viktväst låter inte så dumt Harald- det har jag faktiskt funderat på ett par ggr men det har aldrig blivit av att jag testat
att jag inte krimpat på tre månader beror mest på att jag inte haft (tagit mig) tid att klättra ens så mkt att jag skulle kunna upphålla nån form av miniminivå det tråkigaste jag vet är att känna att jag utvecklas på till det sämre
/e
Bra idé att starta upp en träningsgrupp! När är det tänkt att träningsgruppen ska träna? Jag kan tänka mig att hjälpa till (klättrar dock inte heller 8:a...) men jag är rätt begränsad av mitt jobb. Jag kan bara på kvällar efter 6 och ibland har jag perioder då jag inte kan alls men jag hjälper gärna till på andra tider. Jag kan kanske vara stand-in om de andra inte kan. Jag tror att det är viktigt att det blir kontinuitet i träningsgruppen för att det ska funka bra.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg