• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Töntigt?

Jag är hellre ute i skog och mark och njuter av tystnaden och den friska luften än i en grå stad med buller och avgaser. Vilken tönt va?!?

Samband?

Finns det nâgot samband mellan att lusläsa Hobbexkatalogen som barn med att sedermera bli töntigt intresserad av friluftsliv OCH att sitta fastklistrad framför datorn som en annan nörd och skriva om cykel-pâkörda hönor, grambesparande tältpinnar, kängskaftets höjd och om man bör bära militärkläder till fjälls eller inte?

Undrar / Mats
[Ändrat av malindo 2003-07-04 kl 15:31]

Re: Samband?

malindo; sa:
Finns det nâgot samband mellan att lusläsa Hobbexkatalogen som barn med att sedermera bli töntigt intresserad av friluftsliv OCH att sitta fastklistrad framför datorn som en annan nörd och skriva om cykel-pâkörda hönor, grambesparande tältpinnar, kängskaftets höjd och om man bör bära militärkläder till fjälls eller inte?

Undrar / Mats

Jag är av naturen timid och ödmjuk.. Men nu måste jag sätta ner foten, Mats nu e du ute och cyklar.. Det finns inget som helst samband!! OOOOHH.. NEJ!

Re: Re: Samband?

FJS90/91; sa:
Jag är av naturen timid och ödmjuk.. Men nu måste jag sätta ner foten, Mats nu e du ute och cyklar.. Det finns inget som helst samband!! OOOOHH.. NEJ!

Skönt att höra! För ett ögonblick gick allt runt i skallen och jag trodde jag sâg ett sammanhang...

PUST!

Mvh / Mats

Huruvida friluftsliv är töntigt eller inte beror ju på hur tung packning man har. Så det så!

(Och om jag ändå kom ihåg mina lumpensiffror skulle jag kunna stajla lite eftersom jag ryckt in två gånger:)

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg