Dags att vara med nästa år Erik och Janne, så jäkla långt till Ljungskile är det inte och allt handlar om prioriteringar ;-) och Rune jag hoppas att du är hel till näst år.
Strongt gjort av folket i täten att ha så mycket pannben och fys, det bör väl i ärlighetens namn tillägas att det inte är endast båtmodell det hänger på, den är bara ett av verktygen i ekvationen.
Jag är själv en odiciplinerad men emellanåt seg amatör och hade väl lite hjälp av min V12, det gör ju inte så mycket om man hamnar i vattnet med en surfski. Nu är jag inte heller så där värst tävlingsinriktad och får jag välja är det viktigare att alla har kul än att jag vinner över mig själv. Det var på vattnet bitvis mycket mer spännande än jag ville att det skulle vara.
Mest imponerande är att så många plöjde sig hela vägen runt, hade själv lust att paddla in till Stocken på sönd morgon är regnet trummade mot tältduken och jag är glad att jag kom runt utan att vurpa mer än två gånger. Tack för specialpriset för den insatsen, tänk att man kan vinna ett pris så lätt, tackar
Tack till alla som hjälpt till med logistik för arrangemanget och många tack alla deltagare för er glada positiva atityd och miner, och nu i efterhand, kul att det blev så tufft.
Det kan nämligen inte bli speciellt mycket värre väder, så alla som inte dök upp pga. väderprognosen kan lugnt vara med nästa år
Anders