Svarta websidor och deras nackdelar och förtjänster

Det finns gott om vilsna ekonomer.

Det är säkert så att en stor del av medborgarna känner ett ljumt intresse för upphovsrätten.

En (för) stor del av medborgarna är också tjuvar.

Mezzner; sa:
Det finns gott om vilsna ekonomer.

Det är säkert så att en stor del av medborgarna känner ett ljumt intresse för upphovsrätten.

En (för) stor del av medborgarna är också tjuvar.

Om du inte ens vill försöka förstå så är det givetvis upp till dig.

Jag har inga som helst problem att förstå. Jag både tar betalt för saker jag har upphovsrätt till, samt betalar för att få tillgång till sånt som andra har upphovsrätt till. Att själv erhålla en upphovsrätt är vidare förenligt med kostnader, precis som allt annat man kan vara äga.

Det är absolut inget komplicerat det här, och det är inget i de pricipiella förutsättningarna som ändrats på senare tid heller.
Jag ska ta saken under nytt övervägande när nåt nytt händer. T ex att alla som arbetar med något, som kräver arbete eller andra kostnader och som i dagsläget kan ge upphovsrätt, får lön av dig eller staten.

Jag har inte tillfört nåt på ett antal inlägg i den här tråden, och tycker som sagt att inget nytt framkommit från dig eller nån annan heller så nu rycker jag i snöret.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg