Mycket tyder på att det är så. Jag tänkte vara pedagogisk och skrev därför det där om nya eggar. Men man har ju god lust att påpeka punkterna vi just gått igenom. Men eftersom man har sett exakt sådana här trådar hundra gånger förut orkar man ju inte. "Jag köpte en dyr kniv av kända märke X och den fick sönder när jag använde den som kofot", "min U2 blev slö när jag skar 100 m2 kartong" och så vidare. Ibland har man bara lust att posta den där Cody Lundin-bilden som svar.
dePaul: citat ur bildtexten. "I have used this same knife since i got her in 1990 or 1991. In other words, i have had this very knife in the field to teach thousands of students for more than 20 years. It literally built my business. Nothing fancy, simple, laughed at by the uneducated."
Cody Lundin är cool!
Man kanske skulle rekommendera att han tar lektioner i knivhantering hos Cody...
Eller kanske inte, "Missnöjd Konsument" går sällan att tala till rätta.
Skickar han inte in kniven till Peter är han rökt hur som helst.
Förmodligen slipar de upp den och skickar tillbaka den.
För övrigt håller jag med Er andra, att denna F1 ser ut att ha misshandlats å det grövsta, men det lär knappast hjälpa att trycka upp det i nyllet på killen.
Bättre att han och FK får sortera ut det hela.
Mikael